וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר אסר על מהראן לאלה לעבוד בהפועל חיפה, החלוץ יערער

30.8.2017 / 8:43

מכה לשחקן? אחרי ההרחקה לשנתיים, נאסר על המועדון למנות אותו לתפקיד מקצועי אחרי הפרישה, הצדדים יפגשו בבית הדין העליון. פרקליטו: "נעשה לו עוול". כץ: "מישהו חשש מתגובת פיפ"א"

שחקן הפועל חיפה מהראן לאלה. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
יילחם. מהראן לאלה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בסביבתו של מהראן לאלה הופתעו אתמול (שלישי) מההחלטה של הבורר גיורא לנדאו, שקבע כי הוא יורחק לשנתיים מהמגרשים. לאלה עצמו מתכוון להגיש ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות, אך נראה כי כאן רק מתחילות הבעיות שאיתן יצטרך להתמודד בתקופה הקרובה. על פי פסק הבורר, לאלה לא יוכל למלא תפקיד רשמי אחר במועדון ובנוסף נראה כי בהפועל חיפה לא יהיו חייבים לעמוד בחוזה שלו, משום שמדובר בהפרה של חוקי הספורט. לוואלה! ספורט נודע כי בערעור שיגיש לבית הדין העליון לאלה מתכוון לדרוש לאפשר לו לעסוק בתפקיד אחר במועדון, משום שהאיסור על כך עשוי לפגוע גם בעתידו המקצועי. בהפועל חיפה לא מתעלמים לגמרי מהמצב ובודקים כעת את ההשלכות המשפטיות של ההחלטה, משום שבכוונתם להציע לו תפקיד.

כעת, אם ההחלטה לא תשתנה, הצדדים יצטרכו להחליט מה לגבי חוזהו של השחקן שמופקד בבקרה. ללאלה חוזה לעונה נוספת, אבל לאור פסיקת בית הדין כץ יוכל לסרב לתשלום החוזה שלו בקבוצה, בטענה שהוא איננו שחקן פעיל. "פסיקת הדיין מהווה מכה כלכלית ומקצועית קשה למהראן לאלה", אמרו אתמול בסביבתו של השחקן, "אנחנו מקווים לשנות אותה". פרקליטו, עו"ד אייל יפה, הוסיף: "סבירות גבוהה מאוד שיוגש ערעור בימים הקרובים. אני מתרגש מכמות האהבה והתמיכה שמהראן מקבל. כולם מרגישים שנעשה לו עוול עם העונש החמור שספג".

עוד בנושא

מהראן לאלה הורחק לשנתיים עקב השימוש בחומרים אסורים, יערער לעליון
שניים רבים ובסוף השלישי מנצח: מאחורי הקלעים של חזרת אלירן עטר למכבי תל אביב
שלומי ארבייטמן על סף סיכום לעונה אחת בבית"ר ירושלים

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"מחמירים עם הקבוצות הקטנות". יואב כץ/סוכנות ג'יני

הבעלים יואב כץ, ששוהה בארצות הברית, הגיב הלילה לידיעה והתייחס גם לעובדה שלאלה לא יכול למלא כעת תפקיד מקצועי במועדון, כפי שרצה בעבר. "החמירו איתו ואני מקווה שהוא יערער", אמר כץ. "באופן עקבי, גם על המגרש וגם מחוץ למגרש, מחמירים עם הקבוצות הקטנות. יכול להיות שמישהו חשש מהתגובה של פיפ"א. הפגיעה היא אכן חמורה ואני לא חושב שזה היה קורה בקבוצה גדולה. לפיפ"א, שמשמשת כאח הגדול במקרה הזה, יש השפעה גדולה. היום נוצר אבסורד, ולהרבה ארגונים בינלאומיים יש יותר כוח מאשר לממשלות. זה נמשך לפחות עשר שנים. חבל שההחלטה לא נשארה בתוך תחום השיפוט של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully