וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן לאלה הורחק לשנתיים עקב השימוש בחומרים אסורים, יערער לעליון

29.8.2017 / 11:48

חלוץ הפועל חיפה נענש בחומרה, לא יוכל גם להתאמן עם הקבוצה, ויערער לבית הדין העליון של ההתאחדות. אם הערעור לא יתקבל, הפועל חיפה צפויה להציע לו תפקיד במועדון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כדורגלן הפועל חיפה מהראן לאלה הורחק משנתיים מפעילות בעקבות השימוש בחומרים אסורים. בהחלטה של הדיין גיורא לנדאו נכתב היום: "לאור היעדר רף ענישה כלשהו בתקנון המשמעת, פנה בית הדין לתקנונים הבינלאומיים בבחינת כלי לאמת מידה ראויה לענישה, והעונש שניתן בסופו של יום היה הרף המינימלי של הענישה שהייתה נהוגה באותה עת בתקנון פיפ"א. אני מוצא את רף המינימלי כראוי גם במקרה זה, ואני גוזר על הנאשם עונש הרחקה מכל פעילות לשנתיים החל מיום 29 ביוני 2017, עת הושעה הנאשם מכל פעילות תחרותית. למען הסר ספק, בשונה מהעונש שניתן במסגרת החלטת הביניים, עונש זה הוא מכל פעילות במסגרת המאשימה, ולא רק מהשתתפות בתחרויות/משחקים". המשמעות היא שהוא גם לא יוכל להשתתף באימונים.

לוואלה! ספורט נודע כי השחקן מתכוון להגיש ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות. פרקליטו עו"ד אייל יפה: "אנחנו לומדים את פסק הדין". אם הערעור לא יתקבל, בהפועל חיפה מתכוונים לתת לו תפקיד במועדון.

כזכור, לפני קצת יותר מחודשיים פורסם כי בדמו של החלוץ נמצאו חומרים אסורים. על פי ההודעה של ההתאחדות לאחר המשחק בין הפועל חיפה להפועל כפר סבא ב-13 במאי השנה, נלקח השחקן לבדיקה לאיתור חומרים אסורים. לאחר בדיקת המבחנה שמסר החלוץ נמצאו בה חומרים אסורים. העניין הועבר לטיפול היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד אפרים ברק ותובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף. לאחר מכן הוגש נגדו כתב אישום, וכעת הגיע שלב העונשים.

עוד בנושא

לאלה בדיון האחרון בעניינו: "נשבע, לא ידעתי מה אני לוקח"
בעקבות מקרה לאלה: שחקני הפועל חיפה התבקשו להימנע משימוש בתוספים

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה בדיון בעניינו. קובי אליהו
לאלה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully