וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הדיון בפרשת מהראן לאלה: "נשבע, לא ידעתי מה אני לוקח"

19.7.2017 / 15:48

נציגי החלוץ וההתאחדות התעמתו בדיון. לאלה: " אני קורבן. פשעתי? אשלם. עם ישראל איתי, זו הפרנסה והחיים שלי". הצדדים יגישו סיכומים בתוך כשבועיים וחצי ורק אז תתקבל החלטה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל חיפה, מהראן לאלה, הגיע היום (רביעי) לדיון בעניינו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בפרשת החומרים האסורים. הוא התייצב מלווה בפרקליטו עו"ד אייל יפה, בעוד שאת ההתאחדות ייצגו עו"ד ניר רשף והיועמ"ש אפרים ברק, והדיין היה גיורא לנדאו. בסיום הדיון נקבע כי לא תתקבל החלטה היום. כל צד יגיש את הסיכומים שלו, כאשר יפה יגיש את שלו ב-27 ביולי ועשרה ימים לאחר מכן, ברק יגיש את שלו. רק אז תתקבל החלטה. לאלה קיבל אישור להתאמן עד אז ואחרי הדיון הוא שוחח עם יואב כץ, שהזמין אותו בשמו ובשם שחקני הקבוצה להצטרף אליהם למחנה האימונים באוקראינה.

לאלה מקווה שיקבל עונש שיאפשר לו לשוב למגרשים מתישהו, אולם בהתאחדות סבורים כי העונש הצפוי, שנה עד ארבע שנים (המקסימום), בהתאם לתקנות פיפ"א, יוביל את לאלה בן ה-35 לפרישה. בחיפה הבהירו שלאלה יקבל תפקיד במועדון אם יספוג עונש קשה ובינתיים, הם תומכים בו.

עוד בנושא:

הכנה: הפועל חיפה ניצחה 0:3 את מילואי שחטאר דונייצק
דורה פגוע ולא המריא למחנה. כץ: "האשימו אותו, לא בצדק"

מהלך הדיון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאלה בכניסה לדיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, הפועל חיפה ממשיכה במחנה האימונים שלה בקייב. ניר קלינגר מרוצה מאוד מתרגול שיטת שלושת הבלמים ושוקל לפתוח איתה את העונה. במועדון מרוצים מאוד ממאמון קשוע שמשתלב מצוין. עודד גביש וספואן זועבי ממשיכים להיבחן וייתכן שהבלם יחליף את אושרי רואש שלא ימשיך בקבוצה. הרכש החדש אלון תורג'מן הצטרף אתמול בערב למחנה האימונים בקייב וערך היום אימון בכורה. מחר תשחק הקבוצה מול ארסנל קייב. במקביל, נמשכים המגעים עם שלומי ארבייטמן ומכבי תל אביב שאמורה להשיב השבוע לגבי דור פרץ ומקווים מאוד שיצטרף לקבוצה בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully