וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי אוחנה נפגש עם אלי כהן, "השריף" צפוי לסכם בימים הקרובים

30.8.2017 / 16:59

לאחר הפגישה החיובית עושה רושם שהמאמן הוותיק שיוגדר כיועץ מקצועי יעבוד עם גילי לבנדה ומחלקת הנוער של המועדון. ארבייטמן הותיר רושם חיובי ואמור לחתום בימים הקרובים. הדילמה הבאה של אוחנה: האם להשאיר את את פול אדגר או לצרף בלם או מגן זר

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי אוחנה נפגש היום (רביעי) עם אלי כהן. הפגישה הוגדרה כחיובית, ונראה כי "השריף" יסכם את תנאיו במועדון בימים הקרובים. אלי כהן צפוי להצטרף לצוות המקצועי ולעבוד עם המאמן גילי לבנדה. כהן שיוגדר כיועץ מקצועי לא רק יעביר אימונים ויתעסק בקבוצה הבוגרת, אלא גם יעבוד עם מחלקת הנוער של המועדון.

בית"ר ירושלים עומדת להשלים רכש נוסף. אתמול (שלישי) סוכמו רוב תנאיו של שלומי ארבייטמן לעונה הקרובה והוא אמור לחתום על חוזהו בימים הקרובים. ארבייטמן בן ה-32 התאמן בשבועות האחרונים עם בית"ר ירושלים, אולם רק כעת הוחלט להחתימו. למעשה הוא חוזר לקבוצה בה ביצע את צעדיו הראשונים בבוגרים. ארבייטמן החל את הקריירה בבירה כשהיה בן 19, אולם בשל בעיות כלכליות נמכר להפועל פתח תקוה והמשיך לסיבוב ארוך שכלל קדנציות במכבי חיפה, הפועל תל אביב, גנט, ווסטרלו, מונס, הפועל באר שבע והפועל חיפה.

עוד בנושא:

אלי אוחנה ייפגש עם אלי כהן השריף כדי לסכם על הצטרפותו כיועץ
יוסי בניון אחרי הניצחון על אשדוד: "מצחיק לדבר עכשיו על אליפות"
פול אדגר אחרי החתימה בבית"ר: "מטורף, מקווה להיות חלק מזה"

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך להתקרב. אלי כהן/ברני ארדוב

ארבייטמן יהיה החלוץ השלישי בסגל של בית"ר יחד עם איתי שכטר ואנתוני וארן. כעת בית"ר צריכה להחליט בימים הקרובים כיצד לפעול בנוגע לזר השישי של הקבוצה ולהכריע האם תשאיר את פול אדגר או תצרף בלם או מגן. אם אדגר יישאר, תצרף הקבוצה בכל מקרה שחקן הגנה ישראלי נוסף, בלם או מגן ימני, כאשר גם אייל משומר נכנס לרשימת האופציות, יחד עם עופר ורטה, אוראל דגני ואדי גוטליב.

שחקני הקבוצה יקבלו שלושה ימים חופש החל ממחר. חלק מהזרים טסו כבר אתמול לחופשה, כאשר רק ביום ראשון תחזור הקבוצה לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully