וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מפנטזת על אליפות, אלי אוחנה ייפגש עם אלי כהן

29.8.2017 / 8:18

גם ללא מאמן ועם לחץ של שחקנים ("ציפו להצגה ו-0:5 קל"), הכוכבים שוב נצצו והעלו את רף הציפיות. ניסיון לסכם עם "השריף" על הצטרפותו כיועץ, פול אדגר: "היה מטורף, מקווה להיות חלק מזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. בית"ר מרשה לעצמה לפנטז

משחק ביתי נגד מ.ס אשדוד, כל הכרטיסים אוזלים, שש נקודות משני משחקים, שחקנים שמדברים על כך שהעונה אפשר ללכת עד הסוף. גם אם מדובר באשליה זמנית, אחרי כל כך הרבה שנים בית"ר ירושלים העמידה את עצמה אתמול במצב בו מדברים עליה כמועמדת רצינית לאליפות. עדיין לא הוחלט מי יהיה המאמן, היכולת לא משהו וגם לא ברור אם יגיע בלם חדש, אך אחרי שני ניצחונות ויחס שערים 1:7 בבירה מרשים לעצמם להתחיל לפנטז על חזרה למאבק על התואר.

2. אלי כהן יצטרף במתכונת של יועץ?

שחקני בית"ר לא היו רגועים אתמול. בסיום סיפרו כי "אנשים פה ציפו להצגה ו-0:5 קל ואשדוד באו לעשות לנו חיים קשים. אם לא ההרחקה, אולי היינו מסתבכים עוד יותר במשחק הזה. נצטרך לבוא מוכנים יותר למשחקים הבאים". בית"ר עברה קיץ לא פשוט עם ההשפלה בבורגס, ההדחה מאירופה ופיטורי שרון מימר והיא עדיין מחפשת את עצמה מקצועית תוך כדי תנועה. השבוע יוכרע כל נושא המאמן כאשר אלי אוחנה אמור לשבת היום או מחר עם אלי כהן "השריף" במטרה לסכם עימו על צירופו לצוות המקצועי יחד עם גילי לבנדה, במתכונת של יועץ מקצועי.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב בדקה את האפשרות לצרף את אנטואן קונטה
בניון: "מצחיק לדבר עכשיו על אליפות". עטר: "יש דברים מעודדים למרות ההפסד"
ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה את מ.ס. אשדוד 1:4 ועלתה למקום הראשון

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
העלו את רף הציפיות. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

3. לבנדה עדיין מנסה לחבר את הקבוצה

אם בשנים קודמות בית"ר ירושלים ידעה להכריע את המשחקים בעיקר עם לחץ גבוה והכנעת היריבה, בשני המשחקים הראשונים שלו, גיל לבנדה עדיין מנסה לחבר את הקבוצה. היא פחות מהמרת ונחשפת אלא יותר עומדת ונותנת ליריב לצאת קדימה. לבנדה אף אמר זאת בסיום: "גם ב-1:1 וגם ב-1:2 לא התפנינו להשתולל ולהיחשף, שיחקנו רגוע, הנענו כדור וחיכינו בסבלנות שיגיעו הגולים". גם לבנדה יודע שלאורך זמן זה לא יספיק, אך מבחינתו בשלב הזה של העונה ושל הקבוצה שמנסה להתחבר מחדש, הדבר הכי חשוב הוא הניצחון.

4. יהלומים לנצח

וכשבית"ר לא מבריקה ביכולת, מי שמחזיק אותה הם היהלומים שלה. שבוע אחרי שבוע הם מביאים קבלות. בשבוע שעבר היה זה צמד של איתי שכטר ושער נוסף של עידן ורד וגם אתמול החלק הקדמי ייצר הכל. ורד עבר שבוע לא פשוט עם הרבה תסכול לאחר שלא זומן לנבחרת ישראל. בקבוצה חששו שזה ישפיע על המשחק שלו, אך הקשר היה מעורב בשלושה שערים. שכטר היה מעורב באדום של ניר ברדע ובשער הראשון, ז'אורז'יניו כבש, יוסי בניון וגאטאן וראן כבשו אף הם. יכולת טובה או לא, לבית"ר יש חלק קדמי ששווה לפחות שני שערים במשחק, ובשלב זה הוא מחזיק אותה מעל המים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה את מ.ס. אשדוד 1:4 ועלתה למקום הראשון

לכתבה המלאה
מאמן זמני בית"ר ירושלים גיל לבנדה. ברני ארדוב
גישה פחות מהמרת. לבנדה/ברני ארדוב

5. פול אדגר נרגש, בלם יצורף?

הרכש החדש פול אדגר הגיע אתמול למושבה והתלהב מאוד מהאווירה. הוא לא רגיל לאנרגיות כאלה בפינלנד. "היה מטורף, מקווה להיות חלק מזה בקרוב", אמר בסיום. אדגר נראה מבולבל, כולם מסביב שואלים אותו מה יהיה איתו, האם יישאר או יושאל. הוא התחבר לאנטואן קונטה, והשניים צמודים אחד לשני מהיום שהגיע. אדגר ישתתף היום במשחק אימון נגד הפועל ירושלים כאשר בימים הקרובים בית"ר תקבל החלטה סופית בעניין - צירוף בלם זר, או שאדגר יישאר ויצורף שחקן ישראלי, בלם או מגן. במקרה כזה, עופר ורטה, אוראל דגני ואדי גוטליב הן האופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully