וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מכבי תל אביב רכשה את עטר ב-750 אלף דולר פלוס אזולאי

הסאגה הגיעה לסיומה: החלוץ עבר בדיקות רפואיות ויערוך ברביעי אימון בכורה. בנוסף לסכום הכספי, הירוקים קיבלו גם את הקשר. גורם בכיר בחיפה: "מכרנו בסופו של דבר לפי שווי השוק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נסגרה עסקת העברתו של אלירן עטר למכבי תל אביב: החלוץ, שכרטיסו יירכש על ידי הצהובים תמורת 750 אלף דולר, עובר לקבוצה של ג'ורדי קרויף בעסקה הכוללת את מעברו של שלומי אזולאי למכבי חיפה כאשר שני השחקנים עברו בדיקות רפואיות בקבוצתם החדשה. גורם בכיר במכבי חיפה הגיב ואמר: מכבי תל אביב דרשה 400 אלף על אזולאי, ויחד עם הסכום ששילמה על עטר, מכרנו אותו בסופו של דבר לפי שווי השוק".

עטר יקיים מחר בבוקר (רביעי) את אימון הבכורה המחודש שלו בקבוצתו החדשה ישנה וילבש שוב את המדים הצהובים בסיומה של סאגה ארוכה ומתוקשרת מאוד. הוא ישמש כמחליפו של טל בן חיים החלוץ, שנמכר לספרטה פראג והותיר את עמדת שחקן הכנף השמאלי בלתי מאויישת. הצהובים צריכים לרשום את עטר עד יום שישי כדי שזה ייכלל בסגל הקבוצה למשחקי שלב הבתים בליגה האירופית.

מיד לאחר סיכום העסקה מכבי חיפה אישרה: אלירן עטר שוחרר והקבוצה סיכמה עם מכבי תל אביב על העברתו של החלוץ. בהודעה נכתב כי "החלוץ יזם שיחה עם המאמן גיא לוזון לפני למעלה מחודש ובמהלכה ביקש לעזוב. לאחר מכן נעשתה פנייה גם לנשיא יעקב שחר ועקב כך הוחלט לשחררו ונפתח מו"מ עם מכבי תל אביב".

עטר בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, ועלה לבוגרים לראשונה בשנת 2004, כשהוא בן 17. הוא נשאר במועדון נעוריו עד 2010, וב-112 משחקים כבש 26 שערים. במאי 2010 נרכש על ידי מכבי תל אביב בסכום המוערך ב-1.2 מיליון דולר וחתם לארבע עונות. אחרי עונת שיא ב-2012/13, במהלכה כבש 22 שערים והוביל את מכבי תל אביב לאליפות, הוא עבר לריימס הצרפתית, אך חזר ארצה כעבור שנתיים למכבי חיפה. במהלך הקדנציה בכרמל, עטר סבל מלא מעט פציעות וסיים עם 23 שערים.

עוד בנושא:

בני יהודה: הקשר מרסלו ממכבי תל אביב בדרך לקבוצה
מכבי תל אביב מנסה לצרף את הבלם הפרואני קרלוס סמבראנו
במכבי תל אביב בטוחים: הסגל לא מספיק לאליפות ולאירופה
בניון: "מצחיק לדבר עכשיו על אליפות". עטר: "יש דברים מעודדים למרות ההפסד"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף סוף זה קורה. עטר/ברני ארדוב

במסגרת הנסיונות להתחזק בשחקנים איכותיים לפני סגירת חלון ההעברות, בדקה מכבי תל אביב בימים האחרונים את האפשרות לרכוש את אנטואן קונטה מבית"ר ירושלים. הבדיקות לצירופו של שחקן ההגנה הצרפתי של בית"ר ירושלים נתקלו בסירוב מצד אלי טביב, שלא מוכן לדון בשלב הזה במכירתו של השחקן.

הפנייה באשר לקונטה היתה גם בשל הקושי של מכבי תל אביב להגיע להבנות עם הבלם הפרואני קרלוס סמבראנו. הצהובים הציעו לסמבראנו סכום המתקרב למיליון יורו נטו לעונה אבל בקבוצתו הנוכחית רובין קאזאן יש לו חוזה גבוה יותר ולכן מתקשה מכבי תל אביב להשלים בשלב הזה את העסקה.

קונטה בן ה-23, שחקן הנבחרות הצעירות של צרפת לשעבר ומי שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, הגיע לישראל בתחילת חודש פברואר, לאחר שנופה מסגל ריימס בעקבות תקיפה אלימה של בחור צעיר. השחקן הספיק להופיע שש פעמים בליגה במדי בית"ר ירושלים, הציג יכולת מרשימה כמגן ימני וגם בישל פעמיים. הוא סייע לבית"ר להגיע לפלייאוף העליון מהמקום הרביעי וכן להעפיל לחצי גמר גביע המדינה. בקיץ החליטה הקבוצה מהבירה לממש את האופציה עליו תמורת 500 אלף יורו, והחתימה אותו לשלוש שנים.

בתקשורת הסרבית טוענים שמכבי תל אביב היא בין המתעניינות בשחקן הכוכב האדום בלגרד מיטשל דונלד. דונלד (28) ההולנדי, בוגר מחלקת הנוער של אייאקס, רשם שמונה הופעות בקבוצת הפאר לפני שעזב לרודה. באוגוסט 2015 הושאל לקבוצת הפאר הסרבית, שניצלה את האופציה בחוזהו ורכשה אותו מספר חודשים לאחר מכן. לפני מספר שבועות הפך לקפטן הזר הראשון בתולדות המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. לירון מולדובן
יעשה את הדרך ההפוכה. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully