וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן: "מכבי תל אביב זו מנצ'סטר יונייטד של ישראל. באתי לעזור"

המצטרף הטרי למכבי תל אביב דיבר לראשונה במסע"ת לקראת קרית שמונה (א', 20:10, ספורט1) ואישר: "ג'ורדי פנה אליי לפני שנתיים". קרויף על המעבר לאימון: "עשיתי את מה שאבי היה רוצה"

קובי אליהו

אחרי העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ בעכו מחר (20:10, ספורט 1) נגד עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השני של ליגת העל. הצהובים רוצים להשיג נקודות ראשונות העונה אחרי שהפסידו בבית 3:0 לבית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, ולצד ג'ורדי קרויף התייצב סטיב מקלארן, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר שהצטרף לצוות המקצועי בשבוע שעבר.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב: סאן מנחם צפוי לפתוח בהרכב
"אינגולשטאדט סירבה ל-4 מיליון ממנשנגלדבאך ולא תסכים ל-2 ממכבי"
הליגה האירופית: מכבי תל אביב הוגרלה עם ויאריאל, אסטנה וסלביה פראג

סטיב מקלארן יועץ מקצועי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הגעתי למועדון פנטסטי". סטיב מקלארן/קובי אליהו

סטיב מקלארן אמר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו: "ג'ורדי התקשר אליי לפני שנתיים ואז עמדתי להצטרף לניוקאסל אז לא יכולנו לשתף פעולה. עקבתי אחר הקבוצה בחמש השנים האחרונות, מאז ג'ורדי הגיע לכאן, והמועדון עשה התקדמות יפה. ג'ורדי חיפש מאמן מנוסה שיגיע כדי לעזור, הייתי באנגליה, בין עבודות, ושמחתי להגיע. אני אוהב לעבוד, אוהב לעבוד במועדונים, עם שחקנים, וג'ורדי נתן לי הזדמנות להשתמש בניסיון שלי כדי לעזור לג'ורדי. הוא יודע שהוא צריך אנשים טובים מסביבו, את האנשים הכי טובים. אני מאמן, אני אוהב לעבוד עם השחקנים על המגרש ואני יכול לעזור. זה מועדון פנטסטי, האוהדים פנטסטיים ואני כאן רק כדי לעזור למכבי תל אביב להצליח. אם אוכל לעזור אפילו בקצת, אני אהיה מרוצה. הצוות כאן מצוין וזו הזדמנות נהדרת מבחינתי. הייתי בהולנד, הייתי בגרמניה ועכשיו אני יכול לחוות כאן את ישראל. זה רק יעזור לי לעתיד".

על קרויף אמר: "ג'ורדי חכם ופיקח, הוא הוכיח את זה במכבי תל אביב כשהביא אותה לרמה הזו. עכשיו הוא המאמן הראשי וכולנו רוצים להצליח. הוא זקוק לאנשים טובים לצדו וכולנו רוצים שמכבי תל אביב תנצח. אני חושב שאני יכול לעזור לג'ורדי בכל המקומות, עם השחקנים, על הדשא. אני יודע שישראלים מלאי תשוקה לכדורגל, וכבר ראיתי את זה, ואני גם ארצה ללמוד. מכבי תל אביב זה המועדון הגדול בארץ, מנצ'סטר יונייטד של הכדורגל הישראלי".

מקלארן המשיך: "אנסה להשתמש בניסיון של 25 שנה כמאמן בכל הרמות. אני מאושר להיות פה. אני פה כשבוע, והתרשמתי בצורה נפלאה מהמועדון, מהמתקנים, ובמיוחד מהאוהדים, כבר שלחתי תמונות לאנגליה של הקהל. מה שמשך אותי הייתה האפשרות לשחק באירופה, ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה ולהעפיל לשלב הבתים".

עוד באותו נושא

הליגה האירופית: מכבי תל אביב הוגרלה עם ויאריאל, אסטנה וסלביה פראג

לכתבה המלאה
סטיב מקלארן יועץ מקצועי של מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
ג'ורדי נתן לי הזדמנות. סטיב מקלארן לצד ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף התייחס למעבר התפקיד שלו והבהיר: "אולי אנשים חושבים שקיבלתי החלטה רעה כשהחלפתי תפקיד, אבל אני שלם עם זה וחושב שעשיתי את מה שאבי היה רוצה שאעשה".

על מקלארן: "מה שהערצתי בסטיב כשהייתי שחקן, זה שהוא תמיד נתן לי אנרגיות באימונים, הוא תמיד הגיע עם מוטיבציה גבוהה לאימונים. גם כשיש נפילות לפעמים לשחקנים, הוא תמיד בא ועודד. הוא ידע תמיד לחשוב על תרגילים חדשים ורעיונות חדשים ולהתאים את עצמו לכדורגל בכל מדינה. אבל מה שחשוב זה היכולת שלו לעודד תמיד שחקנים, וכשיש סגל רחב ושחקנים לא משחקים, חשוב שיהיה מישהו שיידע לתת מוטיבציה ולשמור עליהם דרוכים, בתקופה שעבדתי עם סטיב כשחקן זה עזר לי מאוד".

על המטרות והיכולת: "אני חשבתי שהיה משחק טוב ביום חמישי מול יריבה חזקה, אבל ברור שאנחנו רוצים להיות יותר דומיננטיים במשך 90 דקות, ולפרקי זמן ארוכים יותר. יש גם הרבה שחקנים חדשים, ואנחנו מקווים לשלב אותם בהצלחה בקבוצה.

על ההגרלה אמר: "תמיד הייתה לנו בבית יריבה שממנה האמנו שאפשר לקחת ארבע או שש נקודות, אבל בבית הזה אין קבוצה שיהיה נוח לקחת ממנה נקודות. האפשרות לסיים במקום ראשון, שני, שלישי או רביעי היא די קרובה. נילחם, נעשה כל מה שנוכל".

על המשחק מול קרית שמונה: "זה משחק חשוב, אנחנו רוצים לנצח, אבל כל משחק ליגה הוא בעל משמעות מבחינתנו. אלו שלוש נקודות חשובות, כמו בכל שבוע. אנחנו צריכים להכין את עצמנו עכשיו, סילבס הוא מסוג המאמנים שאני הכי אוהב. אני אוהב את צורת העבודה שלו, את דרך החשיבה ואת ההכנה הטקטית. קרית שמונה תמיד הייתה קבוצה קשה עבורנו. ניק בלקמן רשום ויכול לשחק".

סטיב מקלארן יועץ מקצועי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כבר שלחתי לאנגליה תמונות של הקהל". סטיב מקלארן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully