וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינגולשטאדט סירבה ל-4 מיליון ממנשנגלדבאך ולא תסכים ל-2 ממכבי"

26.8.2017 / 9:35

הצהובים ינסו לחזק את הסגל לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לליגה האירופית, ופנו שוב לאלמוג כהן. מקורביו: "הוא לא מתנגד לחזור לישראל, אך ספק אם זה יקרה בשבוע שנותר להעברות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

למכבי תל אביב יש זמן עד יום שישי הקרוב באחת אחר חצות לרשום שחקנים שיוכלו לשחק בליגה האירופית. בקבוצה החלו לירות לכל הכיוונים על מנת לחזק את הסגל, גם מתוך הכרה שיהיה קשה למצוא שחקנים זרים טובים אחרי שאחדים מהם כבר סירבו הקיץ ביחד עם קבוצותיהם למספר עסקאות שמכבי הציעה. אחד השחקנים שמכבי תל אביב שוב פנתה אליהם הוא אלמוג כהן, שחקנה של אינגולשטאדט הגרמנית, שסומן עוד לפני כחצי שנה כיעד מרכזי לקיץ הזה, אך מכבי לא הצליחה לממש מולו את הצעד שעשתה.

עוד בנושא

הליגה האירופית: מכבי תל אביב הוגרלה עם ויאריאל, אסטנה וסלביה פראג
שרן ייני במונולוג עצבני: "אני לא ג'ון אוגו, לא טיפוס של שואו"
ג'ורדי קרויף: "שלחו אותי מכאן אחרי חמישה חודשים, אבל אני עדיין כאן"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג שער. רויטרס
ילבש צהוב? אלמוג כהן/רויטרס

בסביבתו של כהן, ששיחק אמש עם קבוצתו בליגה השנייה בגרמניה, אישרו כי מכבי תל אביב מחזרת אחריו במרץ וככל הנראה אף הציעה לקבוצתו 2 מיליון יורו תמורת כרטיסו, אך הוסיפו כי אינגולשטאדט לא מוכנה לדון במכירתו בשל היותו שחקן מפתח בקבוצה. "אינגולשטאדט סירבה לארבעה מיליון יורו ממנשנגלדבאך. היא לא תמכור את אלמוג בשני מיליון", טענו בקרבתו של השחקן.

כהן, שהיה נחוש בעבר לא לחזור כל כך מהר לארץ, כבר לא פוסל זאת בשל עניינים שונים, אך בשיחות שערך אמש (שישי) עם גורמים בסביבתו הוא טען כי המפתח נמצא אצל אינגולשטאדט וכי אם היא תמשיך לסרב, הוא ישאר בגרמניה. "הקיץ הזה אלמוג חתם על חוזה חדש ומשודרג וקיבל תנאי מחייה מאוד נוחים", אמר אחד ממקורביו, "למרות שהוא לא מתנגד לחזרה לישראל, ספק אם זה יקרה בשבוע שנותר להעברות". כהן ינחת בארץ לקראת שני משחקי הנבחרת ומכבי תוכל להמשיך לשוחח עימו ולקוות שהגרמנים יסכימו למכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully