וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: נבחרת איטליה פרסמה את הסגל, פורזינגיס בספק לטורניר

מסינה חתך את אמדאו דלה ואלה, פיליפו באלדי רוסי וריקארדו צ'רבי אחרי ההפסד ליוון. הכוכב של נבחרת לטביה פצוע ולא יתאמן בימים הקרובים. וגם: צפו בהצגה גדולה של לוקה דונצ'יץ'

שחקן נבחרת איטליה דניאל האקט. AP
נורות אזהרה. האקט/AP

פחות משבוע נותר עד פתיחת היורובאסקט. היריבה הראשונה של נבחרת ישראל תהיה נבחרת איטליה, שהפסידה אמש (חמישי) באחד ממשחקי ההכנה האחרונים שלה 73:70 ליוון אחרי הארכה במסגרת טורניר אקרופוליס, בו עדיין אין לה ניצחון. יורגוס פרינטזיס ודניאל האקט בלטו משני הצדדים עם 19 נקודות כל אחד.

היום בשעות הצהריים פרסם אטורה מסינה את הסגל הסופי לאליפות, ממנו ניפה את אמדאו דלה ואלה, פיליפו באלדי רוסי וריקארדו צ'רבי. ואלה שמות: מרקו בלינלי, מרקו קוסין, אנדראה צ'ינצ'יאריני, ניקולו מלי, אריאל פילוי, פול ביליה, דניאל האקט, פייטרו אראדורי, לואיג'י דאטומה, דוידה פסקולו, אוודו אבאס, כריסטיאן ברנס.

עוד בנושא:

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה בחוץ את פולין 74:77
היריבה הנוספת של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם: אסטוניה
כאב ראש גדול, גדול מאוד: הסנטרים שיעמדו מול ריצ'רד האוול ביורובאסקט 2017

צפו בתקציר המשחק

לוקה דונצ'יץ' המשיך להראות שהוא הולך להיות אחד הכוכבים הגדולים של הטורניר שבפתח עם הצגה נוספת - הפעם מול קרואטיה. ילד הפלא של ריאל מדריד סיפק 15 נקודות, 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, והוליך את סלובניה ל-73:74 דרמטי. גוראן דראגיץ' הוסיף 18 נקודות ו-10 אסיסטים. דריו שאריץ' הוליך את המפסידה עם 16 נקודות ו-13 ריבאונדים, בוגדן בוגדנוביץ' סיים עם 14 באחוזים רעים (4 מ-14).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בביצועיו של דונצ'יץ':

יריבה נוספת של ישראל, גאורגיה, הפתיעה את סרביה עם 66:68, אף שחסרה את כוכבה זאזה פאצ'וליה. טורניקה שנגיילה הפציץ 21 ו-14 ריבאונדים. זהו ניצחון שני לגאורגים בטורניר אקרופוליס, לאחר שגברו על יוון לפני מספר ימים.

צפו בתקציר המשחק:

משחקי הכנה נוספים

בריטניה - הונגריה 64:82
טורקיה - אוקראינה 55:79

*צרות ללטביה ולמאמנה איינארס בגאצקיס: הכוכב הגדול של הנבחרת הלטבית המשובצת בבית ד' קריסטאפס פורזינגיס החמיץ את משחק האימון אמש מול צ'כיה (69:103 ללטבים) בגלל פציעה ועל פי הערכות שונות הסנטר בספק לטורניר. בגאצקיס התייחס למצבו של פרוזינגיס ואמר: "הוא לא יתאמן בימים הקרובים, הרופאים ייעצו לו לא לשחק. על פי תחושותיו האישיות הוא גם לא מוכן לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully