וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: דומיניק תים בסיבוב השלישי, גם מוגורוסה וג'ו קונטה

האוסטרי ניצח 3:6, 2:6 קליל את פאביו פוניני, אלופת ווימבלדון טיילה עם 2:6, 0:6 מול חדד מאיה הברזילאית, הבריטית גברה 3:6, 3:6 על ברטנס. דודי סלע בסיבוב השני בצ'לנג'ר ונקובר

טניסאי אוסטרי דומיניק תים. רויטרס
כבר הגיע רחוק יותר מבמונטריאול. תים/רויטרס

פחות משבועיים לפני הגרנד סלאם האחרון של עונת הטניס, אליפות ארצות הברית הפתוחה, הטניסאים (גברים ונשים) ממשיכים בהכנות בטורניר סינסינטי, בו נפתח הלילה (בין שלישי לרביעי) הסיבוב השני.

* אחרי שהודח כבר בסיבוב הראשון ממונטריאול, דודי סלע החל את דרכו בצ'לנג'ר ונקובר עם 6:7 (4), 2:6 על פיליפ פליבו הקנדי (283 בעולם). סלע, שמדורג ראשון בטורניר, יפגוש בסיבוב הבא את ליאם ברודי הבריטי.

עוד בנושא

סינסינטי: חואן מרטין דל פוטרו ניצח את תומאש ברדיך בסיבוב הראשון
שראפובה קיבלה כרטיס חופשי לאליפות ארצות הברית, שפובאלוב ישחק במוקדמות
רוג'ר פדרר לא ישחק בסינסינטי, רפאל נדאל יעלה למקום הראשון בעולם

גברים

אחרי שהודח במפתיע כבר בסיבוב השני של טורניר מונטריאול, דומיניק תים (8 בעולם) כבר הגיע רחוק יותר באוהיו. הוא הצטרף לטורניר היישר בסיבוב הנוכחי וצלח אותו עם 3:6, 2:6 קליל על פאביו פוניני (25 בעולם) תוך שעה ושבע דקות בלבד. האיטלקי הצליח להציל ארבע נקודות משחק לפני שנכנע בסופו של דבר.

גם ג'ו ווילפריד טסונגה (12) החל את דרכו בסינסינטי היישר בסיבוב השני, ושם גם סיים אותה עם הפסד 6:4, 7:6 (9) לאיבו קרלוביץ' (44) בן ה-38. הצרפתי החמיץ שלוש הזדמנויות להשוות עם ניצחון במערכה השנייה, אך בסופו של דבר נכנע וירד למאזן 3:1 מול הקרואטי.

ג'ון איזנר (19) נזקק ל-57 דקות בלבד כדי להדיח את האמריקאי בן ה-20, טומי פול, עם 3:6, 3:6 קליל, והוא צפוי לפגוש את סשה זברב בסיבוב השלישי.

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. רויטרס
בקלילות. מוגורוסה/רויטרס

נשים

ג'ו קונטה (7 בעולם), בסך הכול במשחקה השני מאז הפסידה בחצי גמר ווימבלדון, גברה 3:6, 3:6 על קיקי ברטנס (27). גם אלופת ווימבלדון, גרבינייה מוגורוסה (6) דילגה ללא קושי לסיבוב השלישי עם 2:6, 0:6 מול ביאטריס חדד מאיה הברזילאית (80), שעשתה את הדרך לטורניר משלבי המוקדמות.

אלינה וסנינה (18) וקרולין גרסיה (19) סיפקו מותחן שנמשך למעלה משעתיים, בסופו הרוסייה יצאה עם ידה על העליונה, ניצחה 6:4, 4:6, 4:6 ועלתה ל-0:3 במאזן מול הטניסאית מצרפת. סלואן סטיבנס ולוסי ספארובה נפגשו בפעם השנייה תוך ארבעה ימים, ושוב המדורגת 151 בעולם ניצחה, הפעם 4:6, 6:7 (5). האמריקאית המתקמבקת נעצרה רק בחצי הגמר בטורונטו ותקווה להמשיך במומנטום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully