וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: סיבוק שוקל להודיע על פרישה מהנבחרת, יניב בריק חתם לעונה

14.8.2017 / 17:21

קפטן נבחרת צ'כיה שנחשב לרכש היקר של הקיץ עשוי להודיע בקרוב על פרידה מהנבחרת. בריק, שהתאמן עם קבוצת המנודים של מכבי חיפה, ישחק בפתח תקוה בעונה הקרובה. גרגורי טאדה נפגש עם ההנהלה

מגד גוזני

האם הרכש היקר שהחתים קובי רפואה, תומאש סיבוק, יודיע בקרוב על פרישה מנבחרת צ'כיה? ובכן, על פי שיחות שקיים לאחרונה הבלם עם אנשי הקבוצה, ייתכן מאוד שכן. סיבוק, שמשמש כקפטן הנבחרת, הבהיר כי הוא רצה להתרכז העונה במאבקי הקבוצה בליגה ולהשקיע יותר זמן במשפחתו. הבלם, 33, שחתם לשנתיים כשהגיע בהעברה חופשית מבורסאספור, הוא המשתכר הבכיר בקבוצה עם שכר של 200 אלף יורו, לא כולל מענקים.

סיבוק היה חלק מנבחרת צ'כיה ביורו 2008, אבל לא שותף כלל בטורניר. ביורו 2012 הוא גם נכלל בסגל וגם פתח בהרכב בכל אחד מארבעת המשחקים של הצ'כים בטורניר כשהוא משחק 90 דקות בכל אחד מהם. גם ביורו האחרון הוא שיחק בכל אחד מהמשחקים של צ'כיה 90 דקות והודח איתה אחרי שלושה משחקים משלב הבתים. גם במוקדמות גביע העולם ברוסיה הוא שיחק בחמישה מהמשחקים ורשם 450 דקות בסך הכול כשהוא משמש כקפטן. ב-12 השנים האחרונות רשם 61 הופעות במדי הנבחרת וכבש חמישה שערים.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה במו"מ עם החלוץ הצרפתי גרגורי טאדה שכבר נחת בארץ
וידאר קיארטנסון: "יש הרבה עבודה". עימות בין רומאריו פירס ולידור כהן
גביע הטוטו: מכבי תל אביב הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3

שחקן נבחרת צ'כיה, תומאש סיבוק. GettyImages
תומאש סיבוק במדי נבחרת צ'כיה/GettyImages

השחקן יניב בריק סיכם לעונה בקבוצה. בריק בן ה-22, רשם 12 הופעות ליגה בעונה שעברה במכבי חיפה, שמונה מהן בהרכב. העונה לא מצא את מקומו בסגל והתאמן עם קבוצת ה"מנודים", עד שהוצע למכבי פתח תקוה על ידי סוכנו אבי נימני לפני מספר שבועות. היום הוא חתם רשמית לעונה הקרובה.

במועדון נפגשו אתמול עם גרגורי טאדה. שחקנה של קטאר ספורט בעונה החולפת (11 הופעות, 11 שערים) מוכר בשל עברו בליגה הרומנית. הוא הגיע לקטאר מסטיאווה בה כבש 8 שערים ב-24 הופעות. קודם לכן שיחק בקלוז' בה הספיק לרשום 50 הופעות ו-22 שערים. לאחר פגישה שנערכה עם נציגו, היום אמורה להיערך פגישה נוספת. השחקן נחת בארץ למשא ומתן ואם פתח תקוה תגיע איתו לסיכום כספי הוא יחתום מיידית בקבוצה ויצטרף לאימונים. טאדה (30) הגיע לארץ אחרי שהמשא ומתן עם החלוץ הרומני יואן הורה נכשל.

בקבוצה ממשיך להיבחן המגן ליאור לוי, שההערכה היא שיחתום במקום נאור פסר. לוי עדיין לא בכושר משחק, אבל במועדון חייבים למצוא תחליף למגן שייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. ההערכה היא שעודד אלקיים ואורי מגבו יהיו כשירים למשחק באשדוד.

החלוץ גיא מלמד, שלאחרונה ניהל משא ומתן עם מכבי חיפה ואוסטריה וינה, אמר לחבריו בקבוצה: "כנראה שאשאר, לפחות עד ינואר". מלמד צפוי לעבור את הניתוח בברך ביום רביעי והשיקום יימשך כששה שבועות. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי בוינה שוקלים לרכוש את כרטיסו של השחקן תמורת 300 אלף יורו. אם לא יעבור כעת, ייתכן שיירכש בהמשך, בינואר או בתום העונה.

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה במו"מ עם החלוץ הצרפתי גרגורי טאדה שכבר נחת בארץ

לכתבה המלאה
שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. יוסי ציפקיס
יישאר עד ינואר? גיא מלמד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully