וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במו"מ עם החלוץ הצרפתי גרגורי טאדה שכבר נחת בארץ

13.8.2017 / 10:43

אקס סטיאווה בוקרשט בן ה-30 עשוי לסגור בקרוב. קרע חלקי ברצועה לנאור פסר, ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים. בעקבות פציעת מגבו במועדון ישקלו להחתים שחקן נוסף. הנבחן ליאור לוי עשוי להצטרף, מלמד ינותח ברביעי

גרגורי טאדה סטיאווה בוקרשט. GettyImages
רקורד מעניין. טאדה/GettyImages

אחרי ארבעה זרים שנחתו בחלון ההעברות, עברו בדיקות רפואיות ולא חתמו בקבוצה, במכבי פתח תקוה מנסים לסגור את הפאזל באמצעות שני שחקנים נוספים. במועדון טוענים כי עסקת החלוץ הרומני יואן הורה לא יצאה לפועל למרות רצונו של השחקן לסגור בקבוצה. לטענתם, שחקן נבחרת רומניה נתקל בקשיים כשביקש את השחרור מקוניאספור. בעקבות הסיכוי הנמוך שיחתום, בפתח תקוה החלו לבדוק אופציה נוספת, ואחד המועמדים המובילים הוא החלוץ הצרפתי גרגורי טאדה (30), שכבר נחת בארץ, נמצא במשא ומתן ועשוי לסגור בקרוב.

טאדה, שחקן חופשי בו המלאבסים כבר התעניינו בעבר, הצטרף ביולי לקבוצת קטאר ספורט מהליגה הקטארית והוא הבקיע במדיה 11 שערים ב-11 הופעות. עונה לפני כן שיחק טאדה בסטיאווה בוקרשט במדיה הוא כבש 8 שערים ב-24 הופעות. כמו כן, החלוץ בילה שתי עונות בקלוז' גם היא מהליגה הרומנית והספיק לרשום 50 הופעות בשורותיה שבמהלכן הוא כבש 22 שערים. מי שמנהל את המו"מ מול מכבי פתח תקוה הוא סוכן השחקנים מאור קדוש.

המגן נאור פסר קיבל הבוקר (ראשון) את תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר, זכר לפציעה בברך במשחק מול מכבי תל אביב, שהטרידה מאוד את קובי רפואה בגלל הפציעות של עודד אלקיים ואורי מגבו. התוצאה: קרע חלקי ברצועה הפנימית הצידית שבעקבותיה ייעדר כחודש וחצי. כעת מתלבטים במועדון אם להחתים שחקן הגנה נוסף בגלל הפציעה של מגבו. לאחרונה הוצע למועדון שון גולדברג ממכבי תל אביב. אפשרות נוספת היא שמגן הפועל כפר סבא ליאור לוי שהגיע למבחנים בשבוע שעבר יצטרף לסגל.

ומה עם גיא מלמד? כזכור, השחקן עצמו החליט לעבור השבוע ניתוח בעקבותיו ייעדר כששה שבועות. הניתוח צפוי להיערך ביום רביעי. אם אוסטריה וינה או מכבי חיפה לא יציעו לו חוזה לארבע שנים ויסכימו שיעבור את השיקום במקביל, הוא יישאר במכבי פתח תקוה ויעזוב רק בתום העונה.

צפו בביצועיו של טאדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully