וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון: "יש הרבה עבודה". עימות בין רומאריו פירס ולידור כהן

9.8.2017 / 23:34

חלוץ מכבי תל אביב הצטנע אחרי השלושער מול מכבי פתח תקוה: "התפקיד שלי לנצל מצבים". קשר המלאבסים קילל את החלוץ, שסימן לו לשתוק. רפואה: "זה נראה כמו נוער נגד בוגרים, אנחנו לא עיוורים"

וידאר קיארטנסון מכבי תל אביב. קובי אליהו
קר רוח כתמיד. קיארטנסון/קובי אליהו

מכבי תל אביב הביסה הערב (רביעי) 0:3 את מכבי פתח תקוה הודות לשלושער של וידאר קיארטנסון (10, 17, 56) והתבססה במקום הראשון בבית ב'. "בחצי השעה הראשונה זו היתה מכבי שכולנו רצינו לראות, עכשיו צריך לעשות את זה לפרקים ארוכים יותר", אמר ג'ורדי קרויף בסיום. על עסקת אלירן עטר אמר המאמן: "אין לי מושג". כשנשאל על הופעת הבכורה של טינו סושיץ', שעלה מהספסל בדקה ה-61, השיב: "כל הזרים שמגיעים לכאן נתקלים בקיר בגלל החום והלחות, נקווה שזה יעבור במהירות".

וידאר קיארטנסון שכיכב עם שלושער אמר: "זה אף פעם לא קל, תמיד קשה להבקיע אבל הקבוצה יצרה עבורי מצבים טובים והתפקיד שלי הוא לנצל אותם. זה טוב לביטחון העצמי שלי. חלק מהשחקנים, עזבו חלק הגיעו וזה לוקח זמן. היום שיחקנו טוב יותר מבמשחקים הקודמים, אז זה טוב. אני מרוצה מהתוצאה אבל יש עוד הרבה עבודה".

מנגד, במהלך המשחק אירע עימות בין רומאריו פירס לבין לידור כהן. שחקנים סיפרו כי פירס כעס על כהן וצעק לעברו: "אתה לא עושה הגנה", תוך שהוא מוסיף מספר קללות לעברו. החלוץ שזעם סימן לו לשתוק ובין השניים נרשמו חילופי דברים. "נבדוק את הדברים. זה קורה ולא צריך לעשות מזה סיפור. אם צריך, נטפל בזה", הגיב קובי רפואה.

על המשחק אמר המאמן: "זה היה נראה כמו נוער נגד בוגרים. אני מודע לכל הבעיות ורואה הכל. אם צריך לשנות נשנה, אנחנו לא עיוורים. זו לא מכבי פתח תקוה שאני רגיל לראות. היינו יותר מדי רכים, לא הגענו לכדורים ראשונים, לא יזמנו. נטפל בזה".

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי תל אביב הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3
מכבי תל אביב ומכבי חיפה קרובות לסיכום על עסקת אלירן עטר

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. קובי אליהו
עצבני. רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully