וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי חיפה קרובות לסיכום על עסקת אלירן עטר

שתי הקבוצות נפגשו שוב, גורם המקורב לעסקה: "ייתכן שזה ייסגר כבר ביממה הקרובה". גורם המצוי בפרטים טען כי מכבי חיפה רוצה 1.3 מיליון יורו ובונוסים על הישגים. הערכה: יימכר תמורת מעל מיליון יורו

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
משחק אחרון בירוק? אלירן עטר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ומכבי חיפה קרובות לסכם את עסקת אלירן עטר, שצפוי להיות שוב צהוב בקרוב מאוד. אחרי שאתמול נרשמה הפסקה בשיחות, חזרו היום הצדדים להידבר בכדי להגיע לסיכום וגורם המקורב לעסקה טוען כי ייתכן שההעברה תיסגר כבר ביממה הקרובה ועטר יחזור שוב ללבוש את המדים הצהובים, אחרי שרק אתמול לבש את המדים הירוקים בדרבי בגביע הטוטו מול הפועל חיפה. גורם המצוי בפרטים טען בפני וואלה! ספורט כי מכבי חיפה רוצה 1.3 מיליון יורו ובונוסים שמכבי תל אביב תעביר לה על הישגים כמו העפלה לליגה האירופית וזכייה באליפות.

מכבי תל אביב שהחלה בהצעה של 600 אלף יורו ושיפרה אותה ב-50 אחוז ל 900 אלף יורו, עדיין לא מוכנה לשלם בונוסים בגין הישגיה. ההערכה היא שהעסקה תיסגר בסופו של דבר על סכום גבוה יותר שיעלה על מיליון יורו. "מכבי חיפה רוצה למכור ומכבי תל אביב רוצה לקנות ולכן זה יסתדר", העריך גורם במכבי תל אביב. "זה כבר הפך להיות עניין של אגו בין המועדונים אחרת זה כבר היה נסגר.

עוד בנושא

מכבי חיפה דחתה את הצעת מכבי תל אביב: "לא רוצים מספיק את עטר"
מאור בוזגלו נפגש עם יעקב שחר ומתקרב לחתימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully