וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "זלזלו בקבוצה בכל מקום אפשרי, אבל אפשר להפתיע העונה"

9.8.2017 / 10:22

בעכו היו מרוצים מהניצחון 1:2 על בני סכנין וההעפלה לשלב רבע הגמר של גביע הטוטו. ברונו איבה ועמראן אלקרינאוי זכו למחמאות. שחקן בקבוצה: "ברור שיש עוד הרבה עבודה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

שביעות רצון גדולה בהפועל עכו אחרי ההעפלה אתמול (שלישי) לרבע גמר גביע הטוטו אחרי הניצחון 1:2 על בני סכנין. בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהנחישות והאגרסיביות של השחקנים. "זלזלו בקבוצה בכל מקום אפשרי" אמר שחקן בקבוצה. "ברור שיש עוד הרבה עבודה והקבוצה צריכה להתחזק, אבל יש פה חבר'ה צעירים שיכולים להפתיע העונה". בעכו שיבחו במיוחד את הקשר ברונו איבה שהצטרף העונה, ומשוכנעים שהוא מסוג השחקנים שיכולים לממש את האסטרטגיה של דניאל סטנצ'ו: הבאת שחקנים צעירים ומכירתם בסכום כסף גדול אחרי שתרמו למועדון.

גם עמראן אלקרינאוי זכה למחמאות גדולות, ובעכו משוכנעים שמדובר בשחקן צעיר שעוד יהפוך בשנים הקרובות לאחד הישראלים המובילים בליגת העל. בקבוצה ינסו כעת להתחזק בעוד שלושה שחקנים זרים וישראלים.

במועדון צפויים לערוך בשבוע הבא מסיבת עיתונאים חגיגית יחד עם חברי ההנהלה, המאמן, ונציג השחקנים, ומקווים שההצלחות יביאו לכך שהאוהדים ירכשו מנויים לעונה הקרובה, יגיעו בכמויות גדולות ויתמכו בקבוצה.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: הפועל עכו ניצחה 1:2 את בני סכנין
דניאל סטנצ'ו על המנודים: "לא מבין למה הם מוכנים להישאר בבית"
הערעור של הפועל עכו התקבל חלקית, 2 נקודות יופחתו ממאזנה

שחקני הפועל עכו חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
שביעות רצון בעכו/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully