וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סטנצ'ו על המנודים: "לא מבין למה הם מוכנים להישאר בבית"

7.8.2017 / 18:11

המנהל המקצועי של הפועל עכו התייחס לשחקני המריבה: "נשלם להם הכל". על המטרות: "הכי חשוב כרגע עבורי לבנות את המועדון". על דודו דהאן: "הסוכן החשוב בישראל, אחד החשובים באירופה"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

הפועל עכו פתחה היום (שני) באופן רשמי את העונה החדשה במסיבת עיתונאים, אותה הוביל המנהל המקצועי החדש, דניאל סטנצ'ו שדיבר על תוכניות הקבוצה ששבה לליגת העל אחרי היעדרות של עונה אחת. "הגעתי להציג את עצמי", אמר הרומני, "באתי לישראל ואני שמח מאוד, זה אתגר חדש עבורי. אני זר וחדש אז הלמידה היא קשה ואני צריך ללמוד עוד, אבל מקווה שאעשה את זה צעד צעד ואלמד את כל סודות הכדורגל הישראלי. אני שמח שראש העיר היה מוכן לעבוד איתי. באתי וראיתי את העיר, אהבתי אותה מאוד והחלטתי להגיע ולנסות להשתית את האסטרטגיה שלי".

על הבעיות שהיו בעכו בשנה האחרונה: "אני יודע שהיו קשיים ובעיות לפני שהגעתי, אבל אני שמח שיש את הגוף הזה שנקרא בקרה והתקציב עבר בבקרה. הבקרה הוא גוף טוב כי ברומניה הרבה מועדונים לא משלמים את הכסף בזמן. הכי חשוב כרגע עבורי זה לבנות את המועדון יחד עם העמותה המנהלת. אני צריך זמן לבנות מועדון חזק ולפתור את הבעיות אבל זה לא אפשרי מהיום למחר. יש לנו קבוצה צעירה, הפועל עכו זה לא מכבי תל אביב ומכבי חיפה וקשה להביא שחקנים למועדון שהוא לא גדול. בעונה שעברה, ברומניה, לאלופה היה חצי מהתקציב של סטיוואה בוקרשט. מה שמעניין אותי זה רק ההווה והעתיד."

עוד בנושא

הערעור של הפועל עכו התקבל חלקית, שתי נקודות יופחתו ממאזנה
מכבי חיפה דחתה את הצעת מכבי תל אביב: "לא רוצים מספיק את עטר"
הפועל באר שבע: שבר בשוקית לאורן ביטון, ייעדר כחודשיים

מנהל מקצועי הפועל עכו דניאל סטנצ'ו. אדריאן הרבשטיין
"אולי הינואר אביא שחקנים רומנים". דניאל סטנצ'ו/אדריאן הרבשטיין

על הקשר עם דודו דהאן: "אני מכיר אותו שנים רבות. כשהייתי סוכן והוא עבד בבית"ר ירושלים, הוא התקשר אליי לפני משחק של בית"ר נגד דינמו בוקרשט, ושם נפגשנו. אנחנו חברים טובים. עבדתי איתו בשיתוף פעולה ולטעמי הוא הסוכן הכי חשוב היום בישראל, ואחד הסוכנים החשובים באירופה. הוא מקושר בסלובניה, בבלגיה, בסקוטלנד ובמקומות אחרים. דודו קרא לי ואמר לי שיש אפשרות להגיע לעכו. הייתי סוכן ואני יודע שיש מאבק בין סוכנים וזה נורמלי, אבל זו לא הבעיה שלי. הטלפון שלי פתוח לכל הסוכנים. אני מכיר גם את רוני לוי, אלי גוטמן ושלמה שרף. אני חייב לעבוד עם מישהו כי באתי לבד. ביקשתי מדודו שיעזור לי"

על היחסים עם המאמן שלומי דורה: "הוא בחור טוב והיחסים בינינו טובים. היינו במשך שבוע בסלובניה ומחנה האימונים היה טופ מבחינתי. דורה העלה את עכו לליגה הראשונה. לא באתי לריב עם אף אחד, גם לא עם הצוות המקצועי. יש לנו הסכמה ג'נטלמנית - אם אחד מאיתנו לא אוהב שחקן אז לא נביא אותו. זו חייבת להיות הסכמה משותפת. אולי בינואר או בעתיד אביא שחקנים רומנים, ותאמינו לי שהם לא יהיו של דודו. ראיתי הרבה משחקים מהעונה שעברה ביוטיוב והחלטתי לגבי השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מנהל מקצועי הפועל עכו דניאל סטנצ'ו. אדריאן הרבשטיין
עוזר המאמן יחזור לאימונים/אדריאן הרבשטיין

על קבוצת ה"מנודים" של עכו: כל יום מדברים על השחקנים האלה ואני מנסה למצוא פיתרון. אולי להשאיל אותם ולהשתתף בחלק מהשכר, אולי לשלם פיצוי חלקי, אבל הם לא מסכימים בינתיים. אני לא מבין למה הם מוכנים להישאר בבית. באירופה, השחקנים בסוף היו אומרים שהם רוצים לשחק. בהתחלה כל הארבעה היו חלק מהסגל, אבל היו להם תלונות כל הזמן והם נדחקו הצידה מהקבוצה. אנחנו נשלם להם את כל הכסף. ניסיתי לדבר עם מועדונים ולהתחלק בשכר שלהם".

על העתיד: "אשאר גם אם הקבוצה תרד ליגה. החוזה שלי הוא לחמש שנים. האסטרטגיה שלי היא לבנות תקציבים, בחלקם ממכירת שחקנים מוכשרים. סביליה עושה כל עונה תקציב שחציו מורכב ממכירת שחקנים. גם אייאקס בנויה על כך וזה נורמלי שתהיה אסטרטגיה כזו".

עוזר המאמן איציק טוויזר יחזור לאימונים היום, לאחר שהושעה למספר ימים בשל שיתוף רס טוויזר שלא כחוק. הרומני ענה על העניין בתקיפות ואמר: "הייתי צריך לשלוח את כל המועדון הביתה. איציק הושעה כי הוא התעסק עם זה כל הזמן כי זה הבן שלו. אמרתי לו שהוא עוזר מאמן והתפקיד שלו הוא לא להתעסק בזה אז הוא היה כמה ימים בבית. בפעם הבאה אנשים יהיו בבית לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully