וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של הפועל עכו התקבל חלקית, 2 נקודות יופחתו ממאזנה

6.8.2017 / 11:33

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל המתיק את העונש של העולה החדשה לליגת העל בגין עבירות על תקנון הבקרה התקציבית. במועדון מקווים שהעונש בעניין שיתוף רז טוויזר לא יהיה חמור

שחקני הפועל עכו חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
הקנס הכספי לא שונה. שחקני עכו/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הערעור של הפועל עכו התקבל היום (ראשון) באופן חלקי כאשר ממאזנה של הקבוצה יירדו בסופו של דבר שתי נקודות ולא שלוש, כפי שנקבע בהחלטה הראשונית. בית הדין העליון של ההתאחדות מצא לנכון להקל על עכו ולהפוך את הפחתת הנקודה השלישית להפחתה על תנאי במשך שנתיים.

בנוגע לדודי רוזנפלד ולגובה הקנס שהוטל על המועדון (כחמישים אלף שקלים) בבית הדין מצאו שאין סיבה לשנות את העונש. כעת, לאחר החלטת בית הדין העליון למעשה התברר כי העונש שביקש מלכתחילה תובע ההתאחדות עורך דין ניר רשף התקבל במלואו.

כעת מתפנים בעכו לדיון בעניינו שיתופו שלא כדין של רז טוויזר בגביע הטוטו. במועדון סבורים שלא ייענשו בחומרה לאור העובדה שטוויזר שיחק כל חייו במועדון והעובדה שלא היה רשום היא כשל טכני.

עוד בנושא
בעקבות ההתעניינות של באר שבע: מכבי תל אביב עוקבת אחרי אלחמיד וקינדה
בני סכנין: פליקס נעים המועמד המוביל להחליף את ז'אירו סווירסקי

במועדון טוענים כי."זה שחקן שהוא חלק מעכו שנים רבות. זה הזוי שהוא לא רשום", אמר גורם בקבוצה, "בטוח שבהתאחדות ישתכנעו שלא היה כאן משהו לא חוקי". למרות דברי אנשי עכו גורמים בהתאחדות סבורים שהמועדון יורשע וייענש גם בגין מקרה זה.

בצד המקצועי בקבוצה ינסו להתחזק בשניים או שלושה שחקנים נוספים כאשר מוחמד בדארנה עשוי להצטרף אם יוחלט שייצא לעונת השאלה מבני סכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully