וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ג'ונתן לוקה ביקש לעזוב, פליקס נעים המועמד המוביל לאימון

6.8.2017 / 20:50

הקשר הברזילאי טען כי לא התאקלם בישראל, במועדון סירבו לבקשתו בשלב זה והוא יגיע כרגיל לאימון הקרוב. אקס כפר סבא עשוי להחליף את ז'אירו סווירסקי, גם איימן חלאיילה בתמונה

מאמן הפועל כפר סבא פליקס נעים. קובי אליהו
ינסה את מזלו בסכנין? פליקס נעים/קובי אליהו

בני סכנין צפויה להחליט על זהותו של המאמן החדש בשבוע הקרוב. בקבוצה ישנם כאלה שרוצים לראות את איימן חלאיילה ממשיך לעמוד על הקווים והאפשרות שישתף פעולה לצד אלדד שביט באופן קבוע עדיין עומדת על הפרק. יחד עם זאת, סכנין מנהלת מגעים גם עם פליקס נעים ועושה רושם שכעת הוא המועמד המוביל. אם נעים אכן יגיע, חלאיילה יישאר בתפקיד העוזר.

הקשר הברזילאי ג'ונתן לוקה ביקש היום (ראשון) לעזוב את בני סכנין בטענה כי לא התאקלם בישראל, אך במועדון סירבו לבקשתו ובשלב זה אין כוונה לשחררו. הוא צפוי להגיע מחר כרגיל לאימון.

עוד בנושא:

בני סכנין סיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו
כשהמנטליות היא להאשים את המנטליות: על פרשת סכנין-סווירסקי

שחקן עירוני קרית שמונה מילוש ראדיבוייביץ', שחקן בני סכנין ג'ונתן לוקה. אדריאן הרבשטיין
לא התאקלם. ג'ונתן לוקה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מה-1:1 מול הפועל חיפה והיו מרוצים מכך שהקבוצה התייצבה אחרי ההפסד הראשון למכבי חיפה, אך מצד שני היו מודעים לכך שיש עוד עבודה רבה כדי לא להיאבק בתחתית. כובש השער מוחמד כליבאת והבלם הצעיר מארון גנטוס קיבלו שבחים, אך במקביל אין שקט בגזרת הרכש והקבוצה עשויה להתחזק בחלוץ נוסף. "יש לנו סגל טוב. ברגע שיגיע מאמן והכל יירגע, נשתפר גם מבחינה מקצועית", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "בסך הכל יש פה חומר טוב יותר אפילו ממה שהיה בשנתיים האחרונות".

בינתיים, סאגת ז'אירו סווירסקי מסרבת לגווע. סוכנו של המאמן ביקש מהמועדון מכתב על סיום עבודה, אך בשלב זה סכנין מסרבת וטוענת שהוא זה שסיים את ההתקשרות. ההערכה היא שבסופו של דבר עניין הפיצויים של המאמן יוכרע במוסדות משפטיים.

(עדכון ראשון: 9:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully