וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: זיו בן צבי ויריב עמירם חתמו לעונה

8.8.2017 / 15:13

הגארד (25, 1.88) ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל והפורוורד (23, 2.04) שקיבל מעט הזדמנויות בהרצליה ישלימו את הסגל הישראלי של הסגולים. היו"ר אלפסי: "אין לי ספק שיקבלו דקות משחק והזדמנות להוכיח את יכולותיהם"

שחקן הפועל גלבוע/גליל זיו בן צבי. לירון מולדובן
נודד לנהריה. בן צבי/לירון מולדובן

עירוני נהריה ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה. היום (שלישי) החתימה הקבוצה את הגארד זיו בן צבי ששיחק בעונה שעברה בהצלחה בהפועל גלבוע/גליל ואת הפורוורד יריב עמירם ששיחק אשתקד בבני הרצליה. בכך סיימה הקבוצה את הסגל הישראלי, ובמועדון צפויים לצרף עוד שחקן זר אחד או שניים בעמדות הפנים כדי להשלים את הבנייה באופן סופי.

"אני שמח שהצלחנו להביא למועדון את זיו ויריב", אמר יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי. "שני שחקנים צעירים מבטיחים וכשרוניים. אין לי ספק שבקבוצתנו יקבלו דקות משחק והזדמנות להוכיח את יכולותיהם, והפוטנציאל המקצועי הטמון בהם, וכן להתקדם".

בן צבי (25, 1.88) ניהל במהלך שלבים ארוכים של הפגרה מגעים עם גלבוע/גליל כדי להשאר בקבוצה, אך בסופו של דבר בחר בנהריה. הוא הגיע בקיץ שעבר לגן נר אחרי כמה שנים טובות בליגה השנייה ורשם ב-29 משחקים 3.4 נקודות, 2.4 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים למשחק.

עמירם (23, 2.04), תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הגיע לראשונה לליגת העל להרצליה בקיץ הקודם, לא קיבל הזדמנויות עד למכת הפציעות שעברה על הקבוצה בסיום העונה ובשני מחזורי הסיום לא ירד מהפרקט כשהוא רושם 11.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים. בשאר המשחקים קלע 4 נקודות במשותף.

הסגל של נהריה כולל נכון לעכשיו את יפתח זיו, איגור נסטרנקו, סטו דגלאס, יהונתן שולדבראנד, בן צבי ועמירם בצד הישראלי ואת הזרים דנזל ליוינגסטון, אלכס יאנג וקורי וובסטר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: לחץ על ג'ורדן מקריי לחתום
האיש שיכול לחסום רכבות: סיפורו של מאט הווארד, שחקנה החדש של הפועל תל אביב
מכבי ראשון לציון: דרו קרופורד חתם לעונה
הפועל גלבוע/גליל: הגארד ג'ורדן טיילור עשוי להצטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully