וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את הגארד הפורטו ריקני אנג'ל רודריגס

3.8.2017 / 19:19

הסגל הירוק ממשיך להיבנות: הרכז (24, 1.80 מ'), בוגר מכללת פלורידה, העמיד אשתקד ממוצעים של 9.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק במדי שולה מהליגה הצרפתית הראשונה

הכדורסלן הפורטו ריקני אנחל רודריגס. GettyImages
רזומה מעניין. רודריגס/GettyImages

מכבי חיפה החתימה הערב (חמישי) את הגארד הפורטו ריקני אנג'ל רודריגס, ששיחק בעונה שעברה בליגה הצרפתית הראשונה במדי שולה, ובכך השלימה את הקו האחורי שלה לקראת העונה הבאה. הירוקים ניהלו מגעים עם רודריגס בשבוע האחרון והערב הגיעו הצדדים לכדי הבנות וחתמו על החוזה. הוא ייכנס לנעליו של גרגורי ורגאס, שהעדיף לחתום בפואנלברדה הספרדית.

רודריגס (24, 1.80 מ'), חילק את קריירת המכללות שלו בין קנזס סטייט (2011-2013) ומיאמי (2014-2016). בעונה האחרונה במכללות רשם ממוצעים של 12.6 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק. אשתקד בשולה רשם 9.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

הסגל של עופר רחימי, שנמצא כיום עם הנבחרת האולימפית, בה הוא משמש כעוזרו של אריאל בית הלחמי, הולך ונשלם. רודריגס מצטרף ללוק מרטינס ולרועי הובר, כמו גם לעוז בלייזר ודניאל קופרברג שממשיכים מהעונה שעברה. בחיפה צפויים להשלים את המגעים עם ווילי וורקמן לעונה נוספת ובכך לנעול את הסגל הישראלי לאחר שעמית שמחון חזר להפועל אילת. במועדון עדיין לא ירדו מהרעיון של השארת וויל גרייבס וקווין פינקני.

עוד בנושא:

גביע הווינר: דרבי תל אביב ברבע הגמר, ירושלים תפתח מול נהריה
יורופקאפ: בני הרצליה תפגוש את אוסטרוב בסיבוב המוקדמות הראשון
הפועל גלבוע/גליל: ספנסר וייס חתם לשתי עונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully