וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה תפגוש את אוסטרוב בסיבוב המוקדמות הראשון

3.8.2017 / 13:45

הקבוצה של גורקה תפגוש את הקבוצה הפולנית, שהודחה בחצי גמר הפלייאוף אשתקד, בצמד מפגשים כשהמנצחת תפגוש את פורטו על הכניסה לשלב הבתים. המשחק הראשון: בערב ראש השנה בהרצליה

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
יעברו את המשוכה הפולנית? גורקה/יוסי ציפקיס

בני הרצליה הוגרלה היום (חמישי) נגד סטאל אוסטרוב הפולנית בסיבוב המוקדמות הראשון של היורופקאפ. שתי הקבוצות יפגשו במשחק בית וחוץ, כשהמשחק הראשון ייערך בהרצליה ב-20 לספטמבר, ערב ראש השנה, והגומלין כעבור שבוע בפולין. אוסטרוב הגיעה בעונה שעברה לחצי גמר הפלייאוף בפולין. המנצחת במפגש הכפול תפגוש ב-4 וב-11 לאוקטובר את פורטו, סגנית אלופת פורטוגל.

הרצליה תשתתף זו השנה השנייה במפעל היורופקאפ, שהוא המפעל השני בחשיבותו של פיב"א והרביעי בסדר האירופי, וזאת למרות העובדה שהתאכזבה לגלות כי תצטרך לעבור שני סיבובי מוקדמות כדי להעפיל לשלב הבתים של המפעל, שיהיה בנוי מהמעפילות משלב המוקדמות של היורופקאפ, ומהמודחות משלב המוקדמות של ליגת האלופות של פיב"א.

הסגל של מיקי גורקה לקראת העונה הבאה כמעט סגור לחלוטין, כשלמעשה להרצליה חסר שחקן פנים אחד, במקומו של ג'ף אדריאן, כדי שתוכל להכריז על סיום הבנייה. השם הנוצץ ביותר שהוחתם במועדון הקיץ הוא שון דאוסון ממכבי ראשון לציון, ואילו הצטרפו בגזרה הישראלית אלכס רוזנברג ממכבי קרית גת והמתאזרח סם סינגר. הזרים שהגיעו להרצליה עד כה הם הפורוורד דומיניק ארצ'י והגארד אקזבייר ת'יימס. במועדון נשארו הזרים חליל קנאבסיץ' וטוריאן גרין והישראלים אור לאומי, תום מעיין ודי ג'יי שארפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully