וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טייווין מקי חתם לעונה אחת

2.8.2017 / 6:34

הגארד האמריקאי (31, 1.88) שזכה עם הפועל ירושלים באליפות בעונת 2014/15 יחזור לשתף עם דני פרנקו בהפועל תל אביב, ויחבור למאט האוורד ורפי מנקו. על המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון טוני גפני טיוואן מקי. קובי אליהו
חובר לדני פרנקו. טיווין מקי/קובי אליהו

הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק והלילה (בין שלישי לרביעי) החתימו האדומים את הגארד האמריקאי טייווין מקי ששיחק בעונת 2014/15 בהפועל ירושלים ואף זכה עמה באליפות. על המגעים בין מקי להפועל תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מקי הוא שחקן הרכש השלישי של האדומים מאז פתיחת העונה אחרי מאט האוורד שחתם אתמול על חוזהו ורפי מנקו, כשבהפועל תל אביב צפויים לצרף עוד שני שחקנים זרים כדי להשלים את הסגל - גארד זר ושחקן פנים נוסף.

מקי (31, 1.88 מ') זכור לאוהדי הכדורסל הישראלי מעונת 2014/15, במהלכה הצטרף להפועל ירושלים וסייע לאדומים לזכות באליפות תחת דני פרנקו. בסך הכל העמיד באותה עונה ממוצעים של 8.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה שיחק בטורק טלקום הטורקית, ולפני כן בילה גם באירופה גם במינסק 2006, טריומף, קאזאן ואולדנבורג.

הפועל תל אביב מגיעה לעונה הזו לאחר מספר עונות של חוסר הצלחה, כשאשתקד לראשונה מאז שחזרו לליגת העל לא הצליחו להכנס לרבע גמר הפלייאוף. מלבד שחקני הרכש מונה הסגל של פרנקו את הקפטן רביב לימונד, המתאזרח אדריאן בנקס ואת תומר גינת, צוף בן משה ודניאל איידן. האדומים מנהלים בימים אלה בוררות נגד אור לאומי שלמרות שהחזיק בחוזה לעונה הבאה, בחר לעבור לבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully