וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טייווין מקי ומאט הווארד קרובים להצטרף

31.7.2017 / 11:15

הרכז (31, 1.88 מ') שסייע להפועל ירושלים לזכות באליפות ב-2014/15 תחת דני פרנקו והפורוורד (28, 2.03 מ') ששיחק בשטרסבורג צפויים להגיע. גורם: "אם יצורפו זה סימן טוב לבאות"

שחקן הפועל ירושלים טייוואן מקי. ברני ארדוב
חוזר לישראל? מקי/ברני ארדוב

טייווין מקי ומאט הווארד קרוב להצטרף להפועל תל אביב ולהיות הזרים הראשונים בסגל החדש של דני פרנקו. אם יחתמו, הם יצטרפו לסגל הכולל את רפי מנקו - שחקן הרכש היחיד עד כה - רביב לימונד, אדריאן בנקס, תומר גינת, צוף בן משה ודניאל איידן. בהפועל תל אביב מקווים לנעול את החתמת השניים בימים הקרובים, גורם במועדון אמר היום: "אם הם יגיעו זה יהיה סימן טוב לבאות"

מקי (31, 1.88 מ') זכור לאוהדי הכדורסל הישראלי מעונת 2014/15, במהלכה הצטרף להפועל ירושלים וסייע לאדומים לזכות באליפות תחת דני פרנקו. בסך הכל העמיד באותה עונה ממוצעים של 8.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה שיחק בטורק טלקום הטורקית, ולפני כן בילה גם באירופה גם במינסק 2006, טריומף, קאזאן ואולדנבורג.

הווארד (28, 2.03 מ'), המשחק בעמדה מספר 4, בילה ארבע שנים במכללת באטלר (2007-2011) וסייע לה לזכות בשתי אליפויות רצופות, בצוותא עם הכוכב גורדון הייוורד והמאמן בראד סטיבנס. לאחר מכן החל את הקריירה האירופית שלו באולימפיאקוס. הוא שיחק גם בלודוויסבורג הגרמנית, רואן הצרפתית, אולם הגרמנית, ובשלוש השנים האחרונות בשטרסבורג הצרפתית. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.2 נקודות (50 אחוז מהשדה, 62 אחוז מהקו) ו-4.4 ריבאונדים למשחק ב-16.2 דקות לערב בליגה הצרפתית.

עוד בנושא:

יוגב אוחיון: "יש עוד המון עבודה, ראינו הרבה דברים שצריך לתקן"
סילבן לנדסברג על סף חתימה באסטודיאנטס מהליגה הספרדית
אלן אומיץ' חתם בהפועל ירושלים

מאט הווארד שחקן שטרסבורג (שמאל) מול הפועל ירושלים. קובי אליהו
גם הוא בדרך. הווארד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully