וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד 15 שנה"

המנג'ר שפותח שנה שנייה בשדים האדומים הכריז כי הוא מוכן להמשיך בתפקידו במשך שנים רבות. עם זאת הדגיש: "אף אחד לא יצליח לחקות את אלכס פרגוסון, הקריירה שלו הייתה ייחודית"

אימג'בנק GettyImages

לאורך הקריירה שלו כמאמן ראשי ז'וזה מוריניו לא נשאר בשום מועדון בו עבד מעבר לתקופה של שלוש שנים רצופות. כעת המנג'ר הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד מכריז כי הוא מוכן לחרוג מהמסורת הזאת עבור השדים האדומים.

"אני מוכן להיות פה זמן רב", אמר מוריניו בן ה-54 שפותח עכשיו עונה שנייה במנצ'סטר. לדבריו: "אני מוכן להישאר פה 15 שנה, למה לא?". עם זאת, מוריניו שפוטר מצ'לסי שבעה חודשים בלבד אחרי שהוביל את הכחולים לזכייה בפרמייר ליג, רחוק מלהיות נאיבי.

עוד בנושא
העברות בעולם, 19.7: פ.ס.ז' רוצה את אלכסיס, למה ונגר מתעקש להשאירו?
שם סוף לשמועות: אנטוניו קונטה חתם לשנתיים נוספות בצ'לסי

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. GettyImages
"הלחץ על המאמנים עולה". מוריניו/GettyImages

באותה הנשימה הוסיף המנג'ר: "אני חייב להודות שזה (תקופה של 15 שנה) יהיה קשה מאוד בשל הלחץ הרב המוטל עלינו בעבודה שלנו. כל הזמן דורשים מאיתנו לנצח, אבל רק קבוצה אחת יכולה לזכות באליפות וזה הופך להיות קשה יותר ויותר משנה לשנה".

ואם כבר תקופת זמן ארוכה, אי אפשר להימנע מהשוואה לאלכס פרגוסון שהדריך את השדים האדומים במשך 27 שנים. בהקשר זה אמר מוריניו: "אני חושב שהקריירה של סר אלכס הייתה ייחודית ואני ממש לא חושב שאפשר לחקות אותה. אף אחד לא יישאר באותה קבוצה פרק זמן שכזה, אני גם חושב שאף מאמן לא ישרוד זמן רב כל כך בליגה מסויימת. אני חושב שארסן ונגר יהיה האחרון עם סיפור דומה במונחים של הישארות באותו מועדון במשך זמן רב".

עוד באותו נושא

עוד רמז עבה בדרך לעזיבה: אביו של ניימאר ימריא לפריס כדי לסגור

לכתבה המלאה
סר אלכס פרגוסון. GettyImages
"אף אחד לא יישאר באותה קבוצה פרק זמן שכזה". סר אלכס פרגוסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully