וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: פאנוצ'י מאמן נבחרת אלבניה, מוראטה עובר לצ'לסי

חלוץ ריאל יעבור תמורת 75 מיליון ליש"ט, הבלאנקוס קרובים להשלים את עסקת דנילו למנצ'סטר סיטי. שחקן העבר האיטלקי קיבל ג'וב חדש, הרננס הברזילאי חוזר לסאו פאולו, באנגליה מסבירים את הסירוב "הלא הגיוני" של ונגר על אלכסיס שמסיים חוזה

אתר רשמי

העברות

* צ'לסי וריאל מדריד הודיעו כי סיכמו ביניהן על העברתו של אלברו מוראטה תמורת כ-75 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* סאו פאולו הברזילאית הודיעה על חזרתו של הרננס לקבוצה. הקשר הברזילאי בן ה-32, שהצטיין בלאציו בתחילת העשור, עזב את סאו פאולו ב-2010 לאירופה, ובשנה האחרונה שיחק בסין. רשם בקריירה 27 הופעות בינלאומיות.

* נבחרת אלבניה הודיעה רשמית על מינויו של כריסטיאן פאנוצ'י למאמן הקבוצה. פאנוצ'י בן ה-44 היה עוזר המאמן של פאביו קאפלו בנבחרת רוסיה במשך שנתיים. המגן הימני לשעבר רשם 500 הופעות ליגה במדי מילאן, ריאל מדריד, אינטר ורומא ו-57 הופעות בנבחרת איטליה. אלבניה כרגע במקום השלישי בבית ז', לפני נבחרת ישראל. "ביאסי עשה היסטוריה בנבחרת, עכשיו אני אנסה לכתוב דף חדש בהיסטוריה של הנבחרת הזאת", אמר פאנוצ'י.

*לסטר החתימה את השוער השוויצרי אלדין יאקופוביץ' בן ה-32 שמצטרף לשועלים מהאל תמורת 2.5 מיליון פאונד.

* כריסטוף ז'אלה המגן הימני הוותיק של ליון עבר בהעברה חופשית לניס.

*החלוץ פרייזר קמפבל בן ה-29 עזב את קריסטל פאלאס וחתם לשנתיים בהאל סיטי של המאמן לאוניד סלוצקי.

שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו, שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
ברצלונה חומדת אותו. פאולו דיבאלה/רויטרס

שמועות

* "דיילי מייל": "מנצ'סטר סיטי מקדימה את צ'לסי במרדף אחרי דנילו, מוכנה לשלם 30 מיליון ליש"ט על המגן הברזילאי".
על פי הדיווח של אותו די מארציו, סיטי תשלם 30 מיליון יורו ועוד 5 מיליון יורו על בונוסים שונים. הברזילאי עשוי להיות מוצג כבר מחר בלוס אנג'לס בקבוצתו החדשה.

* מה יהיה עם אלכסיס סאנצ'ס? "סקיי" טוען כי שחקן ארסנל הוא "המטרה מספר 1" של פריס סן ז'רמן, וזאת על אף שארסן ונגר מתעקש שהוא יישאר בקבוצה: "התקבלה החלטה, הוא לא למכירה". על פי הדיווח, "הצרפתים רוצים להשלים חתימה גדולה בחלון", אם לא יצליחו להחתים את ניימאר. אלכסיס אמר השבוע שהוא "רוצה לשחק בליגת האלופות" ושלח רמז, אבל ונגר הגיב: "צ'מפיונס? אלכסיס יכול להחזיר אותנו לשם".

זו השנה האחרונה בחוזה של אלכסיס, והוא עשוי לעזוב בשנה הבאה בחינם, אבל ב"גרדיאן" ניתחו מה עומד מאחורי ההתעקשות של ארסנל להשאירו: הדבר הכי חשוב לקבוצה הוא להגיע בשנה הבאה לליגת האלופות, וזה שווה לה כלכלית יותר מאשר מכירת אלכסיס. בקבוצה ראו כמה נזק כלכלי הסב למנצ'סטר יונייטד העובדה שהיא לא הייתה בצ'מפיונס, וכמה נאלצה לשלם משכורות כדי לפתות שחקנים להגיע לקבוצה שלא במסגרת הכי יוקרתית.

* "קיקר" הגרמני טוען: ליברפול הגישה הצעה לר.ב. לייפציג על נאבי קייטה. הסכום: 68 מיליון יורו. הבעיה: הגרמנים מתעקשים שהוא לא למכירה.

* בינתיים "דיילי מייל" מדווח שליברפול קרובה להחתמת אנדי רוברטסון מהאל סיטי תמורת 8 מיליון ליש"ט. המגן בן ה-23, שרשם 15 הופעות בנבחרת סקוטלנד, עזב את המחנה של קבוצתו בפורטוגל.

* "דיילי מירור" טוען: רוס בארקלי מנצל את ההתעניינות מטוטנהאם, ודורש מהתרנגולים שכר של 150 אלף ליש"ט לשבוע (!), יותר ממה שהקבוצה משלמת להארי קיין.

* דורטמונד נגד מילאן: "נתנו לאובימיאנג שמונה שבועות למצוא פתרון, שיספק את שני הצדדים, אבל עכשיו הזמן נגמר ואנחנו צריכים להתכונן לעונה הבאה. מילאן? לא היה נכון מצדם לצאת בפומבי על רצונם לקנות אותו, זה היה חוסר כבוד".

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. AP
מסיים חוזה ויעזוב בשנה הבאה בחינם? אלכסיס/AP

*ב"דיילי מייל" טוענים כי צ'לסי עדיין בוחנת את האפשרות לצרף את סרחיו אגוארו שאינו מרוצה ממעמדו אצל פפ גווארדיולה בסיטי. בקבוצה ממנצ'סטר מתעקשים בשלב זה כי החלוץ הארגנטיני אינו למכירה.

*ב"סקיי איטליה" טוענים כי מילאן קרובה לרכוש את החלוץ אנדראה בלוטי מטורינו. על פי הדיווח הרוסונרי ישלמו עבור בלוטי בן ה-23 הסכום של 60 מיליון יורו.

*באיטליה טוענים עוד כי אנתוני מרסיאל הסכים לעבור בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד לאינטר. העסקה תושלם אם שני המועדונים יגיעו לסיכום בעניין המעבר של הצרפתי.

* אחרי שעסקת פטריק שיק ליובנטוס נפלה, באיטליה מדווחים שאינטר תנסה להחתים את חלוצה הצ'כי של סמפדוריה.

* האם מרקו וראטי בכל זאת יעזוב את פריס סן ז'רמן? ב"טוטו מרקטו" האיטלקי מדווחים שמנצ'סטר יונייטד נכנסה לתמונה ותנסה לפתות את הקשר האיטלקי שהיה מחוזר כל הקיץ על ידי ברצלונה.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס דחתה הצעת עתק בסך 95 מיליון יורו מברצלונה עבור כוכבה הארגנטינאי פאולו דיבאלה.

* נציגי בשיקטאש נפגשו עם סוכנו של אלברו נגרדו, החלוץ ששיחק במידלסבורו, מנצ'סטר סיטי, סביליה ונבחרת ספרד בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully