וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הודיעה: רכשנו את אלברו מוראטה מריאל מדריד

אחרי הדיווח המוקדם יותר, הגיעה גם ההודעה הרשמית של הבלוז על צירוף חלוץ ריאל מדריד בן ה-24. הקבוצה של אנטוניו קונטה תשלם כ-75 מיליון ליש"ט עבור הספרדי שיעזוב את הבלאנקוס

צילום מסך

צ'לסי הודיעה הערב (רביעי) על כך שסיכמה עם ריאל מדריד על העברתו של אלברו מוראטה. חלוץ נבחרת ספרד בן ה-24 יעבור לאלופת הפרמיירליג אחרי שיסכם את כל תנאיו במועדון החדש שלו ויעבור בדיקות רפואיות.

עוד קודם לכן, דווח היום על ההעברה בטלגרף הבריטי. העיתון ציטט גורמים במדריד שאישרו לו כי העסקה "סגורה". על פי הדיווח, צ'לסי תצטרך לשלם כ-75 מיליון ליש"ט על מנת להנחית את החלוץ הספרדי, שהיה מועמד גם למנצ'סטר יונייטד שבסופו של דבר רכשה את רומלו לוקאקו.

צ'לסי חיפשה חלוץ כששלושה מהמועמדים היו מוראטה, אנדראה בלוטי ופייר אמריק אובמיאנג, אבל נראה שבסופו של דבר היא תתרכז בחלוץ ריאל מדריד אחרי שהושג הסכם מול הבלאנקוס. מוראטה נסע עם ריאל מדריד אל המסע שלה בארצות הברית ועכשיו הוא צפוי לנסוע משם בחזרה לאירופה על מנת לסגור בסטמפורד ברידג'. ההחתמה של מוראטה אמורה להעניק עידוד משמעותי לרבים בסגל של צ'לסי ובצוות המקצועי אחרי שגם אנטוניו רודיגר נרכש מרומא לפני כשבועיים וטיימואה בקאיוקו הגיע ממונאקו. למרות העובדה שהמאמן האיטלקי אנטוניו קונטה חתם רק אתמול על הארכת חוזהו בשתי עונות נוספות, השמועות סביבו ממשיכות והוא עשוי לעזוב בתום העונה על אך החוזה שנחתם.

מוראטה בן ה-24 גדל בנוער של אתלטיקו מדריד, משם עבר לחטאפה והמשיך לריאל מדריד, שם גם עלה לקבוצת המילואים ב-2010 ושיחק בה במשך שלוש שנים שבמהלכן גם שיחק בקבוצה הבוגרת. בין 2016-2014 הושאל ליובנטוס ואף הובא אליה על ידי אנטוניו קונטה, שעזב לאחר מכן והוחלף על ידי מסימיליאנו אלגרי. בתחילת העונה האחרונה חזר מוראטה לריאל מדריד, אך לא זכה שם ליותר מדי קרדיט כשקארים בנזמה מועדף על פניו במשחקים החשובים. בסך הכול רשם מוראטה 26 הופעות בלה ליגה, מתוכן 14 בהרכב, וכבש 15 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלבארו מוראטה שחקן ריאל מדריד. AP
מוראטה בדרך לסטמפורד ברידג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully