וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסכול של לברון ג'יימס הולך וגובר, יוסטון רוקטס מוצעת למכירה

בצל השמועות על עזיבה אפשרית, בארה"ב מדווחים שכוכב קליבלנד מודאג מכך שסגנית האלופה כלל לא התחזקה בקיץ. דווקא אחרי הטרייד על כריס פול: לסלי אלכסנדר רוצה למכור את הרוקטס

צילום מסך

השמועות על עזיבה אפשרית של לברון ג'יימס את קליבלנד רק הולכות וגוברות, ובארצות הברית מדווחים הערב (שני) שקינג ג'יימס מודאג מהמהלכים שהקאבלירס ביצעו בקיץ הנוכחי - או, ליתר דיוק, לא ביצעו.

"לברון ציפה לגישה אגרסיבית שתסגור את הפער מגולדן סטייט, אבל התקוות שלו נמוגו כשדן גילברט פירק את הצוות הניהולי והחליט שלא להחזיר את דייויד גריפין וסגנו טרנר רדן מספר ימים לפני הדראפט ושוק השחקנים החופשיים", נכתב ב-USA TODAY. "ההחלטה של גילברט הותירה את הקאבס ללא שני המנהלים המובילים בזמן קריטי, והיא הותירה את לברון מתוסכל ומודאג מהיכולת של הקבוצה לבנות סגל שיכול להתחרות עם גולדן סטייט".

"התסכול של לברון הפך גדול יותר משום שהקאבס היו קרובים לטרייד על ג'ימי באטלר ביום בו גילברט החליט להיפרד מגריפין ורדן", נכתב בדיווח. "בגיל 32, לברון רוצה לנצח כרגע. בהתחשב בתקרת השכר של קליבלנד שמונעת מהמועדון לבזבז כסף, ג'יימס חושב בהיגיון על מה אפשרי ומה לא, ובגלל זה הוא תוהה מדוע הקאבס נכנסו לתקופה כל כך קריטית ללא מנהלים ותיקים שמסוגלים להשלים מהלכים מסובכים. לא התייעצו עם לברון בנוגע להחלטה על גריפין".

בעוד קבוצות הצמרת האחרות התחזקו בגדול במהלך הקיץ - בפרט גולדן סטייט ויוסטון - סגנית האלופה בחרה לנקוט בגישה מתונה יותר. אף שהוזכרה גם בזגרת באטלר וגם בגזרת פול ג'ורג', היא החליפה בסופו של דבר דרון וויליאמס בחוסה קלדרון, האריכה את חוזהו של קייל קורבר והחתימה את בחירת הדראפט שלה, ג'די אוסמאן.

עוד בנושא:

אלן אייברסון הבריז ברגע האחרון, הקהל בפילדלפיה הגיב בזעם
ממשיכה להתחזק: לוק אמבה א מוטה סיכם לעונה אחת ביוסטון

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
אפשר להבין אותו. לברון/AP

נשיא יוסטון רוקטס טד בראון הדהים את ה-NBA הערב, כאשר הודיע כי הבעלים לזלי אלכסנדר מעוניין למכור את הקבוצה. רק לאחרונה צירפו הרוקטס את כריס פול בטרייד גדול והאריכו חוזים לג'נרל מנג'ר המוערך דריל מורי ולכוכב, ג'יימס הארדן, שקיבל את החוזה הגדול בתולדות הליגה וירוויח 228 מיליון דולר בשש השנים הקרובות.

על פי "פורבס", השווי של הרוקטס עומד על 1.65 מיליארד דולר (מקום שמיני ב-NBA) וההחלטה המפתיעה של הבעלים, שהועברה בפתאומיות וללא רמזים מוקדמים, נובעת מהרצון לנצל את הזינוק הגדול בשווי של קבוצות הליגה בשנים האחרונות. על פי בראון, המטרה של אלכסנדר היא למכור את הקבוצה "כמה שיותר מהר, כי כל הצוות כבר סגור לעתיד" והוא הוסיף: "זה יכול להתיש אותך אחרי כל כך הרבה עשורים. יש תשוקות שונות בחיים". אלכסנדר, משקיע בן 73 ששוויו מוערך ב-1.9 מיליארד דולר רכש את הרוקטס ב-1993 עבור 85 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully