וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אייברסון הבריז ברגע האחרון, הקהל בפילדלפיה הגיב בזעם

אירוע לא נעים בליגת ה-Big 3: כוכב העבר הודיע שעה קלה לפני ערב המשחקים בעיר האחווה שהוא לא ישחק, רק יאמן והותיר את האוהדים מאוכזבים. מנהל הליגה, אייס קיוב, נאלץ להתנצל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילמו הרבה ולא ראו את AI משחק. האוהדים בפילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחוזר הרביעי של ליגת "Big 3", ליגת השלוש-על-שלוש של אייס קיוב לשחקנים ותיקים, נערך הלילה (בין ראשון לשני) בפילדלפיה ואמור היה לספק חוויה לקהל המקומי, שכן את אחת הקבוצות בליגה מוביל אלן אייברסון, שכיכב במדי הסיקסרס בעבר.

אלא שלאחר שהאוהדים הנרגשים קנו כרטיסים בסכומים גבוהים והעניקו לאייברסון סטנדינג אוביישן עם כניסתו לאולם, הם גילו שכמה שעות לפני ערב המשחקים, הוא החליט שלא לקחת בהם חלק ולהסתפק בתפקיד המאמן, זאת בעצת הרופא שלו ומסיבות שאינן ברורות.

עוד בנושא:

הכירו את ליגה ה-Big 3

ההודעה של אייברסון

הקהל בוולס פארגו סנטר זעק במשך דקות ארוכות "אנחנו רוצים את AI", אך ללא הועיל, מה שהוביל ללא מעט זעם מצד האוהדים המאוכזבים. "אני שמח שהייתה לי הזדמנות לחזור הביתה", אמר אייברסון לקהל המתוסכל, "אין שום דבר כמו היחסים שיש בינינו. אני אוהב אתכם על התמיכה בי לאורך הקריירה ועד היום". "התשובה" אפילו הצמיד את היד לאוזן וסימן לקהל להרים את הווליום, כפי שהיה עושה בימיו הגדולים ב-NBA. הוא הצטלם, חיבק ונופף לכולם, אך לא עלה לפרקט, בדומה לרוב משחקי הליגה עד כה העונה.

בזמן המשחקים, בעוד רוב האוהדים התחנן לראות את אייברסון משחק, אחרים כבר החלו לקרוא לעברו בוז וצעקו "תעשה את זה עבור פילי", אבל כאמור, זה לא קרה, זאת למרות שה"Big 3" פרסמה את חזרתו של אייברסון "הביתה", בדיוק 21 שנה אחרי שהסיקסרס לקחו אותו במקום הראשון בדראפט.

אייס קיוב, מנהל הליגה, נאלץ להתנצל בחשבון הטוויטר שלו על הפאדיחה: "AI לא שיחק וזה היה מאכזב עבור כולם, כולל עבורי. הרופאים אמרו לו לא לצאת מהמיטה והוא בא בכל זאת. זה עצוב, אבל זו האמת. אני מבין את הטענות של כולכם, הלוואי שהוא יכול היה לשחק הערב ולקלוע 30 נקודות, אבל הוא אנושי. חשוב לנו מכם. אני מקשיב לכולכם. זה לא קשור לכסף, זה קשור לחלום. לא בנינו את זה כדי לאכזב את האוהדים, זה פשוט קרה. אני מכבד את התגובות והמחשבות של כולם. ה-Big 3 צריכה להשתפר והיא תעשה את זה כשנחזור לפילי. אני חייב לכם. תודה לכולם על התמיכה. היחיד שמרגיש יותר גרוע ממני הוא AI".

עוד באותו נושא

הליגה הטובה בעולם לגילה: על ליגת הכדורסל 3 על 3 של אייס קיוב ואייברסון

לכתבה המלאה

ההתנצלות של אייס קיוב

התגובות הזועמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully