וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סיבוק ומרסיאל: מכבי פתח תקוה נחתה במחנה באוסטריה

16.7.2017 / 8:03

עם הגנה כמעט חדשה (רפואה: "טובה יותר מאשר בעונה שעברה") שכוללת שמות נוצצים וגם שחקני רכש ישראלים, פתח תקוה תתמודד מול אריס לימאסול, זלאגרסגי ובלדייספור. מלמד שנשאר בארץ ממתין להתפתחויות עם ויטסה ארנהם

לירוי צעירי תומאש סיבוק מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
סיבוק יצליח לחזק את פתח תקוה? הצ'כי וצעירי מוכנים למחנה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה נחתה הבוקר (ראשון) באוסטריה, לקראת מחנה האימון. היא תשהה שם עשרה ימים ותקיים שלושה משחקי אימון. הקבוצה של קובי רפואה המריאה עם שחקני הרכש החדשים - בלם טרואה ז'והאן מרסיאל, בלם וקפטן נבחרת צ'כיה תומאס סיבוק, והקשר הגינאי רישאר סומא, שמצטרפים לרומאריו פירס. גם הרכש הישראלי עודד אלקיים, לוטם זינו, יובל שבתאי ויובל אבידור המריאו עם הקבוצה. כזכור, מי שלא יצא עם הקבוצה למחנה הוא החלוץ גיא מלמד, שמנסה לסגור בויטסה ארנהם – הקבוצה העיקרית שהביעה בו התעניינות עד כה. למלמד יש דרכון ליטאי, מה שאמור להקל על מעברו.

בכל מקרה, מכבי תל אביב ממתינה להתפתחויות ואם לא יסגור בקבוצה אחרת באירופה נראה שיעבור אליה. בפתח תקוה, כזכור, טענו אתמול כי הוא פצוע וזקוק לטיפולים שלא מאפשרים לו להתאמן. "נכון שעזבו אותנו שחקני מפתח, אבל אני בטוח שההגנה שלנו תהיה טובה מבעונה שעברה", אמר קובי רפואה עוד לפני ההמראה. "יש לנו הרכב כמעט חדש, המטרה היא כמובן לגבש את השחקנים ולהכין את הקבוצה לקראת העונה הבאה".

עוד בנושא:

הכירו את קאיו, הזר החדש של מכבי חיפה
מכבי חיפה: גיא לוזון מעדיף קשר עושה משחק, אדי גוטליב יגיע?
מכבי פתח תקוה: גיא מלמד לא ייצא למחנה האימונים באוסטריה

יוצאים למחנה האימון. פירס, מרסיאל וסומא/מגד גוזני

פתח תקוה כבר סגרה את שלושת יריבות האימון שלה. היא תפתח את משחקי האימון ב-18 ביולי (יום שלישי) מול אריס לימאסול הקפריסאית. שלושה ימים אחר כך, 21 ביולי (שישי), היא תפגוש את זלאגרסגי ההונגרית, שהתפרסמה כשניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:0 במוקדמות הצ'מפיונס ב-2002, אך הפסידה 5:0 בגומלין. היא תנעל את המחנה ב-23 ביולי (ראשון) במשחק מול בלדייספור הטורקית, שסיימה במקום השביעי בעונה שעברה.

במהלך המחנה עשוי להגיע להתרשמות חלוץ זר. שחקן נבחרת חוף השנהב ששייך לליל הצרפתי, ג'וניור טאלו, מועמד, אך העסקה תתבצע רק אם ישוחרר בחינם במהלך השבוע. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, גם אלון תורג'מן שהוצע לקבוצה מועמד להגיע. הפגישה תתקיים רק לאחר שיגיע להסדר עם מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully