וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן עשוי להישאר בבית"ר תל אביב/רמלה

15.7.2017 / 12:59

המאמן כבר אמור היה לסכם בקבוצה מהדרום, אבל סירובה להביא עמו את ארז בלפר כעוזרו מרחיק בין הצדדים, גורם: "או שאשדוד תסכים לצרף עוזר נוסף או שעמיר יוותר על עוזר, אחרת אין שידוך"

סימני שאלה רבים באשר לצירופו של עמיר תורג'מן למ.ס. אשדוד. תורג'מן אמור היה לסכם אתמול (שישי) בקבוצה ולהמריא מחר בבוקר למחנה האימונים בסלובניה בו נמצאת הקבוצה מאז יום חמישי, אבל נכון לעכשיו לא בטוח שזה יקרה וייתכן שתורג'מן ישאר בבית"ר תל אביב רמלה ויוותר, לפחות כרגע, על שאיפתו לאמן בליגת העל.

הלילה אמורים הדברים להיחתך לכאן או לשם כאשר הנושא שבמחלוקת הוא צירוף עוזר מאמן. כפי שכבר נכתב כאן ביום רביעי, תורג'מן ביקש להגיע למ.ס. אשדוד עם עוזרו ארז בלפר. השניים עובדים כבר שנים יחד ולתורג'מן היה חשוב שעוזר המאמן שלו יבוא איתו לאשדוד. למאמן גם לא היתה בעיה שרוני אוואט ישאר במערכת כעוזר מאמן נוסף. הוא לא התנגד לכך ולא פסל זאת, אבל בשיחות שניהל עם ראשי מ.ס. אשדוד הוא ביקש שבלפר יגיע גם כן. במ.ס. אשדוד טענו כי יש להם כבר צוות מלא שהיה אמור לעבוד עם רן בן שמעון ולכן אין מקום לצירוף עוזר נוסף, אך כאמור תורג'מן התעקש על הנושא.

עוד בנושא:

עמיר תורג'מן צפוי לחתום באשדוד: הקבוצה הזמינה עבורו סט ביגוד
הסתיימה הפגישה עם עמיר תורג'מן להנהלת מ.ס אשדוד, צפוי להתמנות למאמן

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. מגד גוזני
יישאר בלאומית? עמיר תורג'מן/מגד גוזני

ביום רביעי בלילה התקיימה הפגישה הראשונה בין הצדדים שהוגדרה כחיובית. למחרת ערך תורג'מן בר מצווה לבנו באשדוד והצדדים קבעו להיפגש שוב בלילה. אלא שמפאת קוצר זמן ועניינים אישיים של שני הצדדים פגישה כזו לא נערכה. אתמול בבוקר העביר תורג'מן את האימון של בית"ר תל אביב רמלה ביחד עם בלפר. במועדון מהלאומית כזכור הסירו את ההתנגדות לעזיבתו ויש להם כבר מאמן שיחליף אותו. מדובר בזיו אריה שהחליף את עמיר תורג'מן בנוער של מכבי תל אביב ובעונה שעברה אימן פרק זמן מסוים את דילה גורה הגאורגית.

אריה הבהיר בשיחות שניהל עם אנשי בית"ר תל אביב רמלה וגם עם תורג'מן ובלפר שאם אשדוד לא רוצה לצרף עוזר נוסף, בלפר ימשיך לעבוד איתו בבית"ר תל אביב רמלה כך שפרנסתו לא תיפגע. אריה גם אמר שברגע שבאשדוד יאשרו לתורג'מן לצרף את בלפר הוא ישחרר אותו מיידית.

בסביבתו של תורג'מן טענו היום כי עניין העוזר מאוד עקרוני עבורו וגם אם בלפר יוכל להישאר בבית"ר תל אביב רמלה כעוזרו של אריה, הוא עדיין ירצה עוזר מאמן אחר שיבוא לעבוד איתו באשדוד. כך או אחרת, הדברים אמורים להיחתך הלילה שכן אשדוד לא יכולה למשוך זאת עוד זמן רב. הקבוצה נמצאת במחנה האימונים ואם אוואט לא אמור להתמנות למאמן הקבוע, הרי שהיא חייבת למצוא מישהו אחר במקרה שתורג'מן לא ירצה לקחת את התפקיד ללא עוזר.

גורמים המעורים בפרטים ואשר דחפו לזה שתורג'מן יאמן את הקבוצה, עוד מנסים היום לסיים את הסיפור בצורה חיובית כדי שתורג'מן יעלה בכל זאת על הטיסה לסלובניה. כפי שכבר נכתב כאן שלשום, סט ביגוד כבר הוזמן עבור המאמן שאמור לעשות קאמבק לקבוצת נעוריו, אך יתכן מאוד שהוא לבסוף יוותר על ההצעה וידחה את חלומו להתקדם הלאה בעמדת המאמן למועד אחר. "זה או שאשדוד תסכים לצרף עוזר מאמן נוסף או שעמיר יוותר על עוזר מאמן", אמרו גורמים במועדון. "אחרת לא יהיה שידוך וחבל, כי אשדוד צריכה את עמיר ובשביל עמיר זו הזדמנות מצוינת לקפוץ למים העמוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully