וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן צפוי לחתום באשדוד: הקבוצה הזמינה עבורו סט ביגוד

13.7.2017 / 10:29

בעיר הנמל בטוחים שמינוי המועמד לאימון ייסגר בקרוב. המחלוקת שנותרה: תורג'מן מעוניין בארז בלפר כעוזרו, המועדון רוצה שאוואט יישאר בתפקיד. שניהם ישמשו כעוזרים בסופו של דבר?

עמיר תורג'מן יקיים אחר הצהריים (חמישי) פגישה נוספת עם ראשי מ.ס. אשדוד כדי לנסות ולסגור את התנאים למינויו כמאמן הקבוצה. אמש קיים המאמן המיועד פגישה בת שעה וחצי עם ראשי המועדון שהוגדרה על ידי כל הצדדים כחיובית, אך נותר בסיומה עניין אחד שעדיין לא נפתר.

כפי שפורסם כאן אתמול, תורג'מן רוצה לצידו בצוות את עוזר המאמן ארז בלפר, שצועד איתו כבר זמן רב, בעוד באשדוד חשבו להשאיר בתפקיד העוזר את רוני אוואט, שכרגע משמש כמאמן זמני ויצא הבוקר בראש הקבוצה למחנה האימונים בסלובניה. על פי גורמים בקבוצה מעיר הנמל, לתורג'מן אין בעיה שאוואט ישאר, אך הוא כאמור רוצה גם את בלפר. לא מן הנמנע שבסופו של דבר ישמשו אוואט ובלפר יחד כעוזרי מאמן.

באשדוד בטוחים כי בפגישה אחר הצהריים יסוכמו הדברים וכי אם תורג'מן לא היה עסוק הבוקר בבר המצווה של בנו, העניינים היו נסגרים עד הצהריים. על העובדה שתורג'מן מאוד קרוב לסגור תעיד הזמנת סט בגדים עבורו, שכבר נעשתה מול ספק הביגוד של מ.ס. אשדוד. אם הכל יסגר, תורג'מן ימריא לסלובניה רק ביום ראשון שכן בשבת הוא יקיים את טקס שבת חתן לבר המצווה של בנו.

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד: הסתיימה הפגישה עם עמיר תורג'מן, צפוי להתמנות למאמן
הכנה: הפועל אשקלון גברה 0:1 על אשדוד, עימות בין קינדה ומאוריסיו
התיקון: אורן יוסיפוביץ על הבכורה של דן איינבינדר בהפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully