וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם האימונים של ריאל ויונייטד ב-UCLA פונה בשל חשש לפצצה

רגעי חרדה עברו על הקבוצות, שמשתמשות באוניברסיטה כבסיס האימונים שלהן במהלך מחנה האימונים בארצות הברית, בעקבות התראת שווא על פצצה. דיווח: ריאל ויונייטד נאבקות על מלונות ומגרשים

אתר רשמי

רגעי חרדה עברו הבוקר (חמישי) על ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, שמתאמנות בימים אלה ב-UCLA (אוניברסיטת קליפורניה) כחלק ממחנה האימונים שלהן בארצות הברית. בשעות הערב הגיעה לקמפוס שיחת טלפון שבישרה על חשש מפצצה, כך אישר נשיא האוניברסיטה בריאן האס, ובעקבותיה פונו סטודנטים משלושה בנייני מגורים. צפירת אזעקה נשמה במקום וכלי התקשורת האמריקאים פרסמו אזהרה והוראות פינוי עבור הנוכחים באיזור.

עוד בנושא

רומלו ופול: מיכאל יוכין על החיבור החלומי בין לוקאקו לפוגבה במנצ'סטר יונייטד
סוכנים חמושים של רשות המסים ערכו חיפוש ביאכטה של כריסטיאנו רונאלדו
"הכוכב הכי בודד בתולדות ריאל": מדריד נפרדת ומבקרת את חאמס רודריגס

המשטרה הגיעה ל-UCLA עם כלבי גישוש, וחפץ חשוד אכן נמצא באיזור הקמפוס, אך בסופו של דבר החשש הוסר לאחר שלא נמצא זכר לחומרי נפץ. כשעתיים לאחר שיחת הטלפון שהכניסה את האוניברסיטה לסחרור, חזרו הסטודנטים לשגרה והורשו לשוב למגוריהם.

בלי קשר לתקרית המפחידה, באנגליה מדווחים הבוקר שריאל ויונייטד התעמתו מספר פעמים על רקע המאבק על מלונות ומתחמי אימונים במסע לארצות הברית. המצב אף החריף לרמה שמארגני טורניר ההכנה, במסגרתו ישחקו הקבוצות אחת מול השנייה, נאלצו להתערב כדי להשיב את השקט בין הצדדים. אחד המעורים בפרטים אף הגדיר את המצב כ"סיוט".

הקבוצה של ז'וזה מוריניו הגיעה ראשונה לקליפורניה, ביום ראשון, והבטיחו לעצמם שהייה במלון נחשב יותר. לאחר מכן הם השתלטו על אחד ממתחמי האימון ב-UCLA, ובחרו בזה שמאפשר יותר פרטיות. במגרש בו משתמשים השדים האדומים קרוב יותר לחדרי ההלבשה, ויש בו בריכות שעוזרות לשחקנים להתאושש במהירות מהחום בלוס אנג'לס. ריאל הגיעה לקליפורניה ביום שלישי ונאלצה להתפשר על מלון פחות טוב, ועל מתחם אימונים קטן יותר באוניברסיטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המתחם של יונייטד טוב יותר. שחקני ריאל מדריד/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully