וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנים חמושים של רשות המסים ערכו חיפוש ביאכטה של רונאלדו

דרמה באיביזה: כוכב ריאל מדריד ומשפחתו חזרו מארוחת צהריים, כאשר סוכני הרשות הפתיעו אותם ועלו ליאכטה לשעה וחצי. השחקן הסתיר את ילדיו, נותר רגוע ולא החליף מילה עם הסוכנים

AP

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להסתבך עם רשויות המס בספרד והיום (רביעי), כמה סוכנים של הרשות הגיעו ל"ביקור" מפתיע על היאכטה של הכוכב, בשעה שהוא שהה במקום.

באתר האינטרנט הספרדי "Hola" פורסמו תמונות של הסוכנים, שהגיעו למקום עם סירה ענקית של רשויות המס, כשהם חמושים בנשק חם. בשעה שרונאלדו חזר עם אימו דולורס, בת הזוג שלו ג'ורג'ינה ושלושת ילדיו, כולל שני התאומים החדשים אווה ומתאו, מארוחת צהריים לקראת סיום חופשת הקיץ שלו באיביזה, הסוכנים הפתיעו אותו, עלו ליאכטה השכורה וערכו בה חיפוש.

עוד בנושא:

"הכוכב הכי בודד בתולדות ריאל": מדריד נפרדת ומבקרת את חאמס רודריגס
דיווח: דני סבאיוס עבר בדיקות רפואיות וחתם בריאל מדריד
דיווח ב'אס': כריסטיאנו רונאלדו החליט להישאר בריאל מדריד

רשויות המס בדרך ליאכטה של כריסטיאנו רונאלדו. טוויטר, צילום מסך
רגע העלייה ליאכטה/צילום מסך, טוויטר

רונאלדו היה מאוד לא מרוצה מהעניין, על פי הדיווח בספרד. הוא מיהר להסתיר את החלק הפנימי של היאכטה, שם ילדיו בדיוק נחו. הסוכנים עצמם צילמו את כל ההתרחשויות במצלמת וידיאו. רונאלדו אפשר לאחד ממקורביו, שהיה אף הוא על היאכטה, לטפל בכל המצב מול הסוכנים ולמסור לידיהם את כל המסמכים שנדרשו. השחקן עצמו נותר ישוב לכל אורך האירוע ולא החליף מילה עם הסוכנים.

החיפוש על היאכטה נמשך כשעה וחצי עד שהסוכנים עזבו את המקום בצורה שקטה. מי שלא היה ממש שקט היה אחד האנשים ששהו על הספינה, ונראה אוחז את הפנים עם הידיים, זועף והמום משהו. מרשויות המס סירבו להסביר מה הוביל לפלישה ליאכטה והאם הדברים קשורים להאשמות על העלמות מס ענקיות מצד רונאלדו.

ב-31 ביולי, בעוד כשלושה שבועות, יוחלט האם להאשים את רונאלדו בהעלמות מס בסך כ-14.7 מיליון יורו בין השנים 2011 ל-2014. לפני כחודש פורסם בפורטוגל כי רונאלדו זועם על ההאשמות נגדו מצד רשויות המס ומעוניין לעזוב בשל כך את ריאל. מאז, המצב השתנה משהו וכעת נדמה כי הוא נשאר, אולם ייתכן שהאירוע של היום שוב יגרום למהפך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו על היאכטה. קרדיט: טוויטר, צילום מסך
רונאלדו והמשפחה בזמן החיפוש/צילום מסך, קרדיט: טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully