וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוסקר סקאריונה עוזב לגוזטפה הטורקית

12.7.2017 / 11:31

הצהובים ישתתפו בשכר של הארגנטינאי, שייצא לטורקיה היום ויצטרף לעולה החדשה. כעת התפנה לצהובים מקום לזר חדש, על הכוונת של ג'ורדי: שחקן אגף שמאל וקשר נוסף לצד באטוקיו

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

קשרה של מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה עוזב את הקבוצה, וימריא היום (רביעי) לטורקיה במטרה לחתום בקבוצת גוזטפה, שעלתה השנה לליגה הראשונה בטורקיה אחרי שנתיים בליגת המשנה. בימים האחרונים התקיים משא ומתן בין מכבי תל אביב למועדון הטורקי, כשסקאריונה מעורב במגעים מאחר שהיה לו חוזה בשורות הצהובים גם לעונה הבאה.

עוד בנושא

באטוקיו ערך אימון בכורה: "מכבי תל אביב הקבוצה הגדולה בישראל"
אוהדי מכבי תל אביב כועסים על הקדמת המשחק מול רייקיאוויק
הפרופסור המצורע: סיפורו של כריסטיאן באטוקיו, הרכש החדש של מכבי תל אביב

הארגנטינאי סירב לוותר על החוזה ולהתפשר על שכרו, כמיליון יורו נטו לעונה, אותו אמור היה להרוויח בעונה הבאה במכבי תל אביב, אבל במכבי היו נחושים לסיים את הסאגה עם השחקן בהקדם על מנת לא לפספס את ההזדמנות להיפטר מהחוזה שלו, גם במחיר של השתתפות בשכרו באופן חלקי.

כעת סקאריונה יפנה מקום לזר נוסף, ובמכבי תל אביב ממשיכים לחפש כעת שחקן כנף מצד שמאל וקשר נוסף אחרי החתמתו של כריסטיאן באטוקיו.

סקאריונה הגיע בתחילת העונה שעברה עם ציפיות גדולות תחת שוטא ארבלדזה, אבל אכזב ודעך ככל שהעונה התקדמה. הוא הגיע למכבי תל אביב בקיץ הקודם מקאסימפשה הטורקית, אך רשם רק 11 הופעות ליגה בהרכב של הצהובים וכבש חמישה שערים.

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אכזבה. סקאריונה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully