וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריז למכבי תל אביב: בר טימור חתם לעוד שלוש שנים בהפועל ירושלים

12.7.2017 / 10:53

מחטף של הרגע האחרון: אחרי שסוכנו כבר סיכם את כל התנאים מול ניקולה וויצ'יץ' והחתימה בשורות הצהובים הייתה קרובה מאוד, ירושלים נכנסה לתמונה והוא נכנע ללחצים שהופעלו עליו. טימור: "לא היה לי ספק מהרגע הראשון שכאן זה המקום שלי"

one

תפנית מפתיעה בעלילה: בר טימור נשאר בהפועל ירושלים, למרות שכבר הגיע לסיכום עם מכבי תל אביב ונראה היה שהוא בדרך לחתום בשורות הצהובים. הגארד חתם לשלוש שנים בקבוצה עמה הוא זכה בשתי האליפויות שלה. אורי אלון צייץ היום: "בוא ניקח אליפות שלישית, בר". לאחר החתימה אמר טימור: "אני מאוד שמח להישאר בהפועל. לא היה לי ספק מהרגע הראשון שכאן זה המקום שלי גם מקצועית וגם רגשית. יאללה הפועל".

בשעות שלפני הארכת החוזה בירושלים התרחשה דרמה של ממש מאחורי הקלעים: סוכנו של טימור כבר סיכם עם ניקולה וויצ'יץ' את כל התנאים של הרכז, הצדדים הגיעו להסכמות, אבל ברגע האחרון ירושלים ואורי אלון נכנסו שוב לתמונה וגרמו לו להישאר, אחרי שהפעילו עליו לחצים כבדים.

עוד בהפועל ירושלים

יוגב אוחיון חתם לשלוש שנים, קציקאריס: "יוסיף לנו המון"
לא עובר למילאנו: קרטיס ג'רלס חתם לשנתיים נוספות בקבוצה

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
טוויסט בעלילה. טימור/ברני ארדוב

ההחלטה של טימור מפתיעה בעיקר משום שמצבת הגארדים של האדומים עמוסה למדי. פרט לקרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון ויותם הלפרין שכבר חתומים בקבוצה, לאחרונה צורף גם יוגב אוחיון ממכבי תל אביב, מה שהיה אמור לסלול את דרכו של טימור לצהובים.

במסגרת החוזה שעליו עמד לחתום במכבי תל אביב, טימור אמור היה להצטרף לשתי עונות ולהרוויח 200 אלף דולר בעונה הראשונה ו-250 בעונה השנייה. כמו כן, הצהובים היו אמורים להעביר לירושלים דמי השבחה בגובה 80 אלף דולר תמורתו.

טימור (25, 1.92), שהצטרף להפועל ירושלים ב-2014, העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי הפועל ירושלים בליגת העל. ביורוקאפ קלע אשתקד 4.7 נקודות למשחק. עבור מכבי תל אביב מדובר בבשורה לא פשוטה, משום שנותרו מעט מאוד ישראלים בכירים בשוק, פרט לשון דאוסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אורי אלון חוגג

גם טימור כבר מברך על המוגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully