וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: יוגב אוחיון חתם לשלוש שנים

9.7.2017 / 22:52

הרכז, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שב לקדנציה שנייה בבירה לאחר שמכבי תל אביב בחרה שלא לממש את האופציה עליו. קציקאריס: "הניסיון, המנהיגות והשקט שלו יוסיפו לנו המון"

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

יוגב אוחיון חתם הערב (ראשון) לשלוש בהפועל ירושלים. מכבי תל אביב החליטה לא לממש את האופציה שלה על הרכז בשבוע שעבר, האלופה נכנסה לתמונה במהירות והגיעה עימו לסיכום. היום, כאמור, הסיכום הבשיל לכדי חתימה של ממש. אוחיון יצטרף לקו אחורי הכולל את קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, יותם הלפרין ואולי גם בר טימור, שעתידו בבירה עדיין לא ברור. על מועמדותו של אוחיון להפועל ירושלים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר.

"אני מאוד שמח על ההצטרפות של יוגב להפועל" אמר המאמן פוטיס קציקאריס. "הינסיון, המנהיגות והשקט שלו יוסיפו לנו המון הן בזירה המקומית והן באירופה. התוספת שלו לשחקני הקו האחורי שממשיכים מהעונה הקודמת ללא ספק יעניקו לנו עומק איכות וכישרון ברמה הגבוהה ביותר".

אוחיון (30, 1.89 מ') גדל במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, ולאחר מספר עונות מוצלחות בשורות הקבוצה הבוגרת עזב לעירוני נהריה, וממנה להפועל ירושלים, אליה הצטרף לקדנציה הראשונה ב-2009. בחלוף שנתיים עזב למכבי תל אביב, ובה שיחק עד העונה שחלפה, בה העמיד ממוצעים של 5.1 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק במסגרת ליגת העל.

עוד בנושא:

לפני כשבוע וחצי פרסמנו: ירושלים הציעה לאוחיון 250 אלף דולר לעונה
הפועל ירושלים לוחצת על יוגב אוחיון לחתום
הפועל תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לטימור, גם שמחון מועמד
מכבי תל אביב הודיעה: כרם משעור חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת
הפועל ירושלים הודיעה: קרטיס ג'רלס נשאר לשנתיים נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully