וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה לאלבניה, ג'ורדי קרויף: "הסיפור לא גמור"

5.7.2017 / 8:15

המאמן דאג להדגיש בפני השחקנים: "יש לנו יתרון על טיראנה, אבל הכל יכול לקרות ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו בסכנה". הצהובים יצאו עם 17 שחקני שדה, ללא דור מיכה ואוסקר סקאריונה

ניר בן טובים

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לאלבניה לגומלין מול פ.ק. טיראנה במוקדמות הליגה האירופית שייערך מחר ב- 18.00 שעון ישראל. הצהובים מחזיקים ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון.

ג'ורדי קרויף החליט להוציא למשחק 17 שחקני שדה ושלושה שוערים. אוסקר סקאריונה שמנהל מגעים לעזיבתו לטורקיה לא יצא עם מכבי תל אביב. גם דור מיכה שמתאושש מפציעה נשאר בארץ. קרויף לא מקל ראש בגומלין אפילו שמכבי תל אביב מגיעה עם יתרון של שני שערים מהמפגש ביום חמישי האחרון ועם שער נקי. לאורך כל אימוני השבוע וגם אתמול בבוקר הקפיד קרויף לתקן טעויות גם באמצעות וידאו המשחק וגם על ידי תרגול על כר הדשא. "הסיפור לא גמור", אמר קרויף לשחקנים באחת האסיפות שערך. "יש לנו יתרון אבל הכל יכול להיות באלבניה ואם לא נבוא מוכנים באנרגיות גבוהות, אז נהיה עלולים למצוא את עצמנו בסכנה".

קרויף לא צפוי לערוך שינויים רבים מדי בהרכב ביחס לזה שפתח בחמישי האחרון. "חייבים לשאוף לכיבוש שער כי אז האלבנים יצטרכו לתת ארבעה", אמר אחד משחקני מכבי תל אביב. בקבוצה מקווים לא להיקלע לפיגור במשחק כזה שיגרור לחץ כבד על השחקנים תוך כדי דקות המשחק.

עוד בנושא:

יואב זיו מונה למנהל מכבי תל אביב: "מרגיש כאילו לא עזבתי מעולם"
אוסקר סקאריונה במגעים עם גוזטפה הטורקית
דיווח בספרד: מכבי תל אביב במגעים עם קים אראוחו

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים חוששים מספיגה מוקדמות/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully