וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: מכבי תל אביב במגעים עם הקשר הקטאלני קים אראוחו

קפטן ולנסיה ב' בן ה-29 מכונה "הקוסם", זאת למרות שהקריירה שלו לא ממש התרוממה עד כה. הוא הודיע כי יעזוב את העטלפים ועל פי הדיווח, הצהובים, כמו גם קאדיס, בקשר עם נציגיו. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: מיטב הביצועים של אראוחו מעונת 2015/16

האם מכבי תל אביב ניצבת בפני עסקה מסקרנת חדשה? על פי דיווחים בספרד, הצהובים נמצאים בעיצומו של משא ומתן עם נציגיו של הקשר המרכזי חואקים "קים" אראוחו בן ה-29, שהיה שייך עד עתה לוולנסיה והודיע כי הוא עוזב את העטלפים.

לצד מכבי תל אביב, כך על פי הדיווח, גם קאדיס מצמרת ליגת המשנה בספרד מצויה במגעים עם השחקן, יליד ברצלונה, שגדל במחלקת הנוער של אספניול וזכה לכינוי "הקוסם". קריירת הבוגרים של אראוחו לא ממש התרוממה והוא מצא את עצמו בשלל קבוצות צנועות בליגות הנמוכות יותר של ספרד, עד שהתגלגל לקומפוסטלה, משם לאלדנסה ולבסוף, עבר לוולנסיה ב' בינואר 2016. הוא שימש כקפטן קבוצת המילואים בעונה החולפת. למרות הרזומה הלא מרשים, אראוחו עדיין נחשב בספרד לשחקן מוכשר ביותר.

"אני רוצה להודיע רשמית שלא אלבש את החולצה של ולנסיה בעונה הבאה", כתב בהודעה הרשמית במסגרתה נפרד מהמועדון, "אני שמח על הרגעים שעברתי במועדון הזה וחבל שלא הצלחנו לעלות לליגה השנייה, כי היינו מאוד קרובים. אני גאה בעבודה שהקבוצה שלי עשתה ומודה לכל החברים לקבוצה והצוות המקצועי, שגרמו לי ליהנות כל כך הרבה, ללמוד ולהמשיך להשתפר".

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה 2:3 את צ'רנו מורה ורנה במשחק הכנה
מ.ס. אשדוד: אדילסון באהיה סגר, ז'וליו סזאר יגיע להתרשמות
עסקת תומאש סיבוק קרובה לסיכום, צפוי לחתום לשנתיים

הודעת הפרידה של אראוחו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully