וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת תומאש סיבוק קרובה לסיכום, צפוי לחתום לשנתיים

30.6.2017 / 15:02

בתום פגישה נוספת בין הנהלת מכבי פתח תקוה לקפטן נבחרת צ'כיה ובורסאספור, הושג סיכום בעל פה לשנתיים: "מקווים שזה יהפוך לחתימה רשמית עד הערב"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחרי משא ומתן שנמשך שלושה ימים, מכבי פתח תקוה בדרך להחתים רכש נוצץ: בלם וקפטן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נפגש עם ההנהלה פעם נוספת והצדדים קרובים לסיכום לשנתיים. כזכור, אתמול (חמישי) טענו בפתח תקוה כי ייעשה ניסיון נוסף להחתים את הבלם בן ה-33, שנשאר בישראל יממה נוספת, ובפגישה שנערכה בין השחקן להנהלת הקבוצה הגיעו הצדדים לסיכום בעל פה, שאמור להפוך מאוחר יותר לחתימה רשמית. "מהרגע הראשון שקובי רפואה ראה אותו, הוא אמר לנו שזה השחקן שהוא הכי רוצה להביא למועדון העונה. שחקן שיהפוך את ההגנה שלנו לטובה יותר מאשר בעונה שעברה. מאותו רגע, החלטנו שאנחנו עושים הכל בשביל להביא אותו. עומר גולן לחץ, שינו ואבי פתחו את הארנק ועכשיו אנחנו מקווים שזה יהפוך עד הערב לחתימה רשמית", אמרו במועדון.

כזכור, פריצת הדרך במשא ומתן הגיעה לאחר שפתח תקוה הבהירה לשחקן כי היא מוכנה לממן בית ספר בינלאומי לבנו, וכן דירה לבחירתו במרכז תל אביב ולא בפתח תקוה. בנוסף, המלאבסים שדרגו משמעותית את ההצעה המקורית, 190 אלף יורו, והשחקן ירוויח למעלה מ-200 אלף יורו, לא כולל מענקים.

סיבוק אמור להפוך לבלם הזר השני שחותם אחרי הבלם הצרפתי של טרואה, ז'והאן מרסיאל, אחיו של אנתוני ממנצ'סטר יונייטד. "אחרי שדייביסון וקולושיץ' נחתו בארץ ולא חתמו, היה חשש גדול שנאבד גם את העסקה הזאת, לכן לא ויתרנו", אמרו במועדון.

סיבוק (33, 1.85 מטר) החל את הקריירה שלו בצ'סקה בודיוביצה הצ'כית, ממנה עבר לספרטה פראג, שם אף היה הקפטן. משם, הוא עבר לאודינזה, שם חתם על חוזה לארבע שנים וחצי, אבל נמכר אחרי עונה אחת בלבד לבשיקטאש תמורת 4.7 מיליון יורו. הוא חתם אצל הטורקים לארבע עונות תמורת 800 אלף יורו לעונה ו-100 אלף בבונוסים. בבשיקטאש הוא שיחק שבע שנים עד שעבר לבורסאספור, בשורותיה שיחק מאז 2015.

עוד בנושא:

גידי קאניוק מנהל משא ומתן עם קבוצה מהליגה האוזבקית
תומאש סיבוק נחת בישראל. צפוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה תקבל 600 אלף שקל על העברת טל בן חיים

שחקן נבחרת צ'כיה, תומאש סיבוק. AP
רזומה מרשים. תומאש סיבוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully