וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש סיבוק נחת בישראל. צפוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקוה

27.6.2017 / 17:40

קפטן נבחרת צ'כיה (33), ששיחק בשלושת טורנירי היורו האחרונים, יעבור בדיקות: "רזומה מרשים מאוד". אם קאניוק יימכר, המועדון צפוי להכניס סכום שיא ממכירת שחקנים

שחקן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק. ברני ארדוב
"אחד הבלמים הגדולים ששיחקו בישראל". תומאש סיבוק בנתב"ג/ברני ארדוב

בדרך להחתמה של הקיץ: בלם וקפטן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק, שהיה שותף לשלושת טורנירי היורו האחרונים ולמוקדמות גביע העולם ברוסיה, נחת היום (שלישי) בישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות במכבי פתח תקוה. סיבוק, שהגיע לישראל באמצעות סוכני השחקנים גלעד קצב ואדם קידן, אמור לחתום על החוזה הגדול ביותר בקבוצה, כ-200 אלף יורו לעונה, לא כולל מענקים, ולהצטרף למרכז הגנה שכולל את ז'והאן מרסיאל (טרואה) ועומר דנינו.

במכבי פתח תקוה עדיין לא מברכים על המוגמר. הבלם הברזילאי של מאריטימו דייביסון והבלם הקרואטי של רייקה אנטה קולושיץ' כבר נחתו בארץ במטרה לחתום, אך בסופו של דבר חזרו לארצם מבלי לחתום. עם הקרואטי עדיין מתנהלים מגעים, אך אם סיבוק יחתום פתח תקוה כמובן לא תחתים אותו. "הגיע לכאן אחד הבלמים הגדולים ששיחקו בישראל. הרקורד שלו מרשים מאוד. קשה לזכור מתי קפטן של נבחרת טובה מישראל, שמשחק קבוע ביורו מאז 2008, נחת הסכים להגיע לכאן. אמרנו שיהיו לנו צמד בלמים טובים מקוויאר ודוס סנטוס, ונעמוד בזה בכל מקרה. שינו זוארץ ואבי לוזון עושים העונה הרבה מאוד כדי שהקבוצה הזאת לא תלך אחורה", אמרו במועדון.

עוד בנושא

לידיעה על מועמדותו של תומאש סיבוק למכבי פתח תקוה
מכבי פתח תקוה תקבל 600 אלף שקל על העברת בן חיים
מכבי תל אביב פתחה במגעים לצירוף גידי קאניוק

עומרי פרל שחקן נבחן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
עדיין מתלבטים לגביו. עומרי פרל/יוסי ציפקיס

סיבוק (33, 1.85 מטר) שיחק בין היתר בספרטה פראג, שם היה הקפטן ומשם עבר לאודינזה. כבר אחרי עונה אחת מתוך ארבע וחצי שנים בחוזה הוא נמכר אחרי עונה אחת בלבד לבשיקטאש תמורת 4.7 מיליון יורו. הוא חתם אצל הטורקים לארבע עונות תמורת 800 אלף יורו לעונה ו-100 אלף בבונוסים. בבשיקטאש הוא שיחק שבע שנים עד שעבר לבורסאספור, בשורותיה שיחק מאז 2015. סיבוק היה חלק מנבחרת צ'כיה ביורו 2008, אבל לא שותף, ביורו 2012 הוא פתח בהרכב בכל אחד מארבעת המשחקים בטורניר כשהוא משחק 90 דקות בכל אחד מהם. גם ביורו האחרון הוא שיחק 90 דקות בכל אחד מהמשחקים של צ'כיה והודח איתה אחרי שלושה משחקים משלב הבתים. גם במוקדמות גביע העולם ברוסיה הוא שיחק בחמישה מהמשחקים ורשם 450 דקות בסך הכול כשהוא משמש כקפטן.

הלוזונים החתימו עד כה שישה שחקנים - עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, לוטם זינו, יובל שבתאי, רישאר סומא ויובל אבידור, ושחררה עשרה – דני עמוס, דור אלו, חגי גולדנברג, שמוליק מלול, לירן רוטמן, קרלוס קוויאר, אליסון דוס סנטוס, אייטור מונרוי, ננאד אדאמוביץ' ומיחאי רומן. במועדון שוקלים להחתים עד היציאה למחנה גם את קשר מכבי תל אביב לשעבר, עומרי פרל. הקשר בן ה-23 שיחק במקלספילד מהליגה החמישית באנגליה בעונה החולפת. בשנת 2009 זומן פרל למבחנים בצ'לסי, אך לא צלח אותם ושב לישראל.

גידי קאניוק עדיין לא מצא קבוצה, אם כי מכבי תל אביב במעקב אחריו. במועדון דורשים מיליון יורו עבור הקשר שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. גם גיא מלמד אמור לצאת בקרוב לחו"ל. במועדון אישרו אתמול את הידיעה לפיה יקבלו 145 אלף יורו עבור עסקת טל בן חיים, שסגר בספרטה פראג. מלבד מכירת דור אלו ובן חיים, אם פתח תקוה אכן תמכור את קאניוק ומלמד, היא עשויה להכניס סכום שיא ממכירת שחקנים העונה.

עוד במכבי פתח תקוה: הקשר אביהו עזר הושאל לעונה להפועל מרמורק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully