וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס סגר עקרונית במכבי תל אביב, כרם משעור על סף סיכום

1.7.2017 / 19:42

הגארד יחזור לשורות הצהובים, איתם זכה ביורוליג ובאליפות בעונת 2013/14. גורם במועדון אישר: "הדברים סגורים, נותר לסכם פרטים טכניים מול ברצלונה". הפורוורד של בני הרצליה מתקרב

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

טייריס רייס סגר עקרונית במכבי תל אביב. ביומיים האחרונים הועברו טיוטות חוזה בין שני הצדדים וגורם במועדון אמר: "הדברים סגורים, נותר רק לסכם את הפרטים הטכניים מול ברצלונה כדי שהוא יוכרז כשחקן מכבי תל אביב". רייס צפוי להרוויח כמיליון דולר לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. אנשי מכבי תל אביב שמרו על קשר עם רייס בחודשים האחרונים וכעת מקווים להכריז על הצטרפותו כבר בימים הקרובים.

רייס בן ה-30 שיחק במכבי תל אביב בעונת 2013-2014 וזכה איתה ביורוליג. במאני טיים הציג יכולת שיא ואחרי 26 נקודות בגמר נגד ריאל מדריד, זכה בתואר ה-MVP של המפעל. גם במשחק הגמר הכפול נגד מכבי חיפה הצטיין וסייע לצהובים לזכות באליפות. אחרי שעזב את מכבי תל אביב, רייס שיחק בחימקי מוסקבה במשך שתי עונות ובשנה שעברה הצטרף לברצלונה.

רייס אמור להיות חלק מהמהפכה שעוברת מכבי תל אביב בקיץ הנוכחי. יתרה מכך, הוא צפוי להיות השישי שחוזר ליד אליהו אחרי ג'ייק כהן, אלכס טיוס, נבן ספאחיה (מאמן), טל בורשטיין (עוזר מאמן), גיא גודס (עוזר מאמן). גיא פניני קיבל היום הודעת שחרור, ולעומתו ג'ון דיברתולומאו הצטרף. מחר (ראשון, 15:00, שידור חי בוואלה! ספורט) תתקיים מסיבת עיתונאים של המועדון.

שחקן נוסף שמתקרב מאוד למכבי תל אביב הוא כרם משעור. הצהובים מנהלים משא ומתן מתקדם עם הפורוורד של בני הרצליה, ונראה שגם הוא יתווסף בקרוב מאוד לסגל של נבן ספאחיה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: טייריס רייס מתקרב, אנדרו גאודלוק בדרך החוצה
לידיעה הראשונית לגבי המשא ומתן עם כרם משעור
הפרסום בוואלה! ספורט: מכבי תל אביב תכריז על החתמתו של משעור לאחר שתמנה מאמן

שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
חוזר ליד אליהו. טייריס רייס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully