וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון שואפת להשאיר את טו הולוואי לעונה נוספת

29.6.2017 / 9:03

הקבוצה של דן שמיר רוצה את הגארד האמריקאי שהגיע במהלך העונה והוביל אותה למקום הראשון בטבלה. במועדון ממתינים לתשובה מתמיר בלאט, כשגם רפי מנקו מועמד. פורסמה רשימת הקבוצות שישתתפו בליגת האלופות לצד הסגולים

שחקן הפועל חולון טו הולוואיי. לירון מולדובן
הזר היחיד שיישאר? הולוואי/לירון מולדובן

הפועל חולון, נציגת ליגת העל בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, עסוקה בימים אלה בבניית סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי אחת המטרות המרכזיות של הקבוצה בשלב הזה הוא ניסיון השארתו של הגארד טו הולוואי, שהגיע לחולון במהלך העונה ועזר לקבוצה לסיים במקום הראשון. בחולון מקווים כי יצליחו לסכם את המשך דרכו של השחקן, שצפוי להיות הזר היחיד שימשיך מהעונה שעברה.

טרל "טו" הולוואי (27, 1.83) הוא בוגר אוניברסיטת קסביאר משנת 2012, ונחשב באותה תקופה לאחד הגארדים הטובים במכללות. את הקריירה המקצוענית שלו פתח באליאגה הטורקית, המשיך ללובן הבלגית ולאחר מכן שיחק מספר שנים בדרום אמריקה. בעונת 2015/16 שיחק בליגת הפיתוח ואף נבחר למשחק האולסטאר. את העונה שעברה פתח בקרמונה, שנתיים אחרי הביקור האחרון שלו באירופה, ומבחינה סטטיסטית הרשים מאוד עם ממוצעים של 15.5 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק. בפברואר הגיע להפועל חולון ורשם ב-15 משחקים 15.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

שלומי הרוש מחזיק בחוזה במדי חולון וימשיך גם בעונה הבאה, לעומתו אלכס צ'וברביץ' שמחזיק בחוזה לא אמור להמשיך, ובקבוצה סקפטיים גם לגבי השחקן הצעיר יונתן מור. לגבי גוני יזרעאלי קיים סימן שאלה, כשככל הנראה יסיים את דרכו. בחולון התאכזבו מחתימתו של ג'ייק כהן במכבי תל אביב, לאחר שבמועדון ניסו לצרפו, וכעת המטרה המרכזית מבחינת ישראלים היא תמיר בלאט, שצפוי להודיע מחר על עזיבת הפועל תל אביב. גם רועי הובר, שהגיע בהשאלה מהעונה שעברה מהפועל ירושלים עשוי להמשיך, ושחקן צעיר נוסף שנחשב למועמד הוא רפי מנקו.

אמש פורסמה רשימת המשתתפות בליגת האלופות של פיב"א, כשמלבד חולון נכנסו 23 קבוצות נוספות באופן אוטומטי לשלב הבתים: א.א.ק אתונה, אריס סלוניקי, פאוק סלוניקי (יוון), מונאקו, שאלון, שטרסבורג (צרפת), בשיקטש, בנביט, גזיינטפ (טורקיה), נימבורק (צ'כיה), ססארי, אבלינו, ונציה (איטליה), אנייסי קרסניורסק (רוסיה), אולדנבורג, ביירות' (גרמניה), נפטונאס קלייפדה (ליטא), אולימפיה לובליאנה (סלובניה), ז'יילונה גורה (פולין), אוסטנד (בלגיה), ונסטפילס (לטביה), טנריפה, מורסיה (ספרד).

8 נציגות נוספות יגיעו משלב המוקדמות כשהקבוצות הבולטות בשלב זה הן: קרשיאקה (טורקיה), אסטודיאנטס, חובנטוד בדאלונה (ספרד), נאנטר (צרפת), אורלנדינה (איטליה), ניז'ני נובגורוד, סראטוב (רוסיה), לודוויגסבורג וטלקום בון (גרמניה).

עוד בנושא:

מכבי חיפה הציעה את עמית שמחון לקבוצות בליגה במסגרת טרייד
מכבי חיפה: סטורם וורן מועמד להצטרף
עירוני נהריה: דנזל ליוינגסטון סיכם לעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully