וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה את עמית שמחון לקבוצות בליגה במסגרת טרייד

28.6.2017 / 22:24

הירוקים מעוניינים לשחרר את הפורוורד שרשם העונה 14 נקודות ו-4.3 ריבאונדים, אך רוצים לעשות זאת דרך הסכמה מול קבוצה אחרת, כשהמטרה היא לבסוף להנחית את יבזורי או דאוסון

one

מכבי חיפה פנתה למספר קבוצות בליגת העל והציעה להם לקחת את עמית שמחון במסגרת טרייד, כך נודע הערב (רביעי) לוואלה! ספורט. גורם בחיפה סיפר כי מטרת הירוקים היא לפנות מקום בסגל, וכן מבחינת שכר, כדי לצרף את דגן יבזורי, כששם נוסף שהוזכר הוא שון דאוסון, אם לא ימצא קבוצה ב-NBA או יסגור את תנאיו בהפועל ירושלים או מכבי תל אביב.

שמחון (28, 1.98) רשם העונה את עונתו הטובה ביותר בליגת העל כשקלע 14 נקודות למשחק והוסיף 4.3 ריבאונדים ב-32.3 דקות בממוצע. הוא הגיע לחיפה אחרי שנתיים בהפועל אילת, כשבעונת 2015/16 רשם 10.1 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים. לפני כן הספיק הפורוורד, שזומן הקיץ לנבחרת ישראל ויקווה להכנס לסגל הסופי, לעבור בעירוני רמת גן, הפועל ירושלים, ברק נתניה, אליצור אשקלון והפועל גלבוע/גליל.

יותר מוקדם הערב פרסמנו כי חיפה שוקלת אפשרות לצרף את סטורם וורן ששיחק בעונה החולפת במכבי הוד השרון והיה לאחד משחקני הפנים הטובים בליגה הלאומית. מלבד שמחון, השחקנים היחידים שמחזיקים בחוזה במדים הירוקים הם עוז בלייזר ודניאל קופרברג, כשגם ווילי וורקמן צפוי להאריך את חוזהו בתקופה הקרובה. בחיפה יעשו מאמצים כדי להשאיר לפחות אחד מבין גרגורי ורגאס או וויל גריבס.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: סטורם וורן מועמד להצטרף
עירוני נהריה: דנזל ליוינגסטון סיכם לעונה הבאה
הפועל ירושלים: פוטיס קציקאריס מונה למאמן וחתם לשלוש עונות

שחקן מכבי חיפה עמית שמחון. קובי אליהו
לאן מועדות פניו? שמחון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully