וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאט לוג'סקי עשוי להצטרף למכבי תל אביב

ביוון מדווחים כי גארד אולימפיאקוס (31, 1.98 מטר) קיבל הצעה של 900 אלף יורו לעונה מהצהובים עם חוזה לשתי עונות. בטורקיה טוענים: טיאגו ספליטר עשוי להצטרף אל הקבוצה של נבן ספאחיה

טיאגו ספליטר. GettyImages
בני משפחתו נרצחו בשואה. ספליטר/GettyImages

מכבי תל אביב מעוניינת בגארד מאט לוג'סקי, כך מדווח היום (שני) ב"גאזטה" היווני. האמריקאי בן ה-32, שסיים את החוזה באולימפיאקוס אחרי ארבע שנים בקבוצה היוונית, אמור לעזוב אותה ועל פי הדיווח, ההצעה הטובה ביותר שיש לו כרגע היא ממכבי תל אביב ועומדת על 1.8 מיליון לשתי עונות. יש לציין כי הקלע/סמול פורוורד עבר פציעות רבות בעונות האחרונות. ללוג'סקי יש גם הצעה מאנאדולו אפס, אבל לפי הדיווח הוא לא ממהר להכריע, ומתנדנד בין שתי הקבוצות.

עוד במכבי תל אביב: כתב "יורובסקט ניוז" פרסו יהובגלו מדווח כי הצהובים הגישו הצעה לסנטר טיאגו ספליטר (2.11, 32) והוא קרוב לסיכום על הצטרפות למועדון.

על פי הדיווח הברזילאי יוכל לקבל אזרחות ישראלית בשל השורשים היהודיים של משפחתו. בעבר סיפר ספליטר כי שישה מבני משפחתו נרצחו בשואה וכי אביו ביקש ממנו לנצל את הביקורים בישראל על מנת לברר מידע רב ככל הניתן על שורשיו היהודיים.

הברזילאי, ששיחק בעונה האחרונה שמונה משחקים בפילדלפיה מה-NBA, סבל בשנים האחרונות מפציעות רבות. העונה הוא העמיד ממוצעים של 4.9 נקודות ו-2.8 ריבאונדים ב-9.5 דקות למשחק.

עוד בנושא
הקאמבק הבא בדרך? מכבי תל אביב במגעים עם ג'ייק כהן
טייריס רייס מתקרב למכבי תל אביב, אנדרו גאודלוק מתרחק

מאט לוג'סקי, אולימפיאקוס. AP
לא ממהר להכריע. לוג'סקי/AP

ספליטר שיחק בטאו ויטוריה (כיום באסקוניה) במשך שמונה עונות בעשור הקודם, אחת מהן 2007/8 תחת הדרכתו של נבן ספאחיה שהוכרז היום רשמית כמאמנה החדש ישן של מכבי תל אביב. ב-2010 חתם ספליטר בשורות סן אנטוניו מה-NBA, בה שיחק עד 2015. לאחר מכן עבר לאטלאנטה ושיחק בה במשך שנתיים.

בסוף השבוע פורסם כי הצהובים הגישו הצעה לשחקן פנים אחר, הסנטר הסרבי ולדימיר שטימאץ ששיחק בשנתיים האחרונות בבשיקטאש הטורקית.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: נבן ספאחיה מונה למאמן הקבוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully