וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אופיר מזרחי סיכם, איל ברקוביץ' יקבל 210 אלף שקלים

קשרה בן ה-23 של קרית שמונה עובר בטרייד תמורת כרטיסו של אבו עביד ויחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הבעלים של ראשון לציון החזיק ב-30 אחוזים מכרטיסו של השחקן ויתוגמל

האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על צירופו של קשר עירוני קרית שמונה אופיר מזרחי, שהושאל בעונה החולפת ללוגאנו השוויצרית. הירוקים הודיעו כי הקשר בן ה-23 "סיכם את תנאיו במועדון, יחל להתאמן מחר ויחתום בימים הקרובים בכפוף לבדיקות הרפואיות שיעבור". מזרחי הוא השחקן החמישי שמצטרף למכבי חיפה הקיץ אחרי אליסון דוס סנטוס, גל אלברמן, עומרי בן הרוש וגיורגי קוסטדינוב, והראשון שעובר שלא בהעברה חופשית. מזרחי עבר במסגרת עסקת חילופין כשאיאד אבו עביד עבר ממכבי חיפה לעירוני קרית שמונה בתמורה. כזכור, אבו עביד הצטרף לקבוצה מהצפון כבר לפני כשבועיים, אבל זו הייתה השאלה. כעת, המצב השתנה וקרית שמונה קיבלה את הכרטיס שלו בתמורה למזרחי.

הבעלים של הפועל ראשון לציון, איל ברקוביץ', יקבל 210 אלף שקלים על עסקת העברתו של מזרחי. כזכור, עם יציאתו של מזרחי ללוגאנו, התברר שברקוביץ' מחזיק בשלושים אחוז מכרטיס השחקן של מזרחי מהימים בהם הקשר נמכר בתור נער צעיר ממועדון ספורט נשר, שהייתה בבעלות שחקן העבר לקרית שמונה. למרות שקרית שמונה לא קיבלה כסף על ההעברה של מזרחי וסגרה זאת בעסקת טרייד עבור כרטיסו של איאד אבו עביד, לוואלה! ספורט נודע שברקוביץ' יקבל שלושים אחוזים מהאופצייה שניתנה לאיזי שרצקי על אבו עביד בסוף העונה הקרובה ועומדת על 700 אלף שקלים. המשמעות מבחינת קרית שמונה, היא שהשווי של מזרחי היה 700 אלף שקלים ולכן ברקוביץ' יקבל קצת יותר מ-200 אלף שקלים.

עוד בנושא:

הקיץ של יענקל'ה: בלוג הקיץ על החלון הקריטי עבור שחר ומכבי חיפה
מכבי פתח תקוה ערכה את אימון הפתיחה. רפואה: "עונה גדולה לפנינו"
3,500 אוהדי בית"ר חגגו עם השחקנים באימון הפתיחה הרשמי

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה מול סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משוויץ לכרמל. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

מזרחי (23, 1.78 מטר) גדל בנוער של היריבה העירונית, הפועל חיפה, ממנה עבר ב-2008 לנוער של מ.ס. נשר של איל ברקוביץ' ומשם נמכר לעירוני קרית שמונה, שם גם עלה לבוגרים ב-2012 ושיחק במשך ארבע עונות, במהלכן רשם 108 הופעות וכבש 24 שערים. בעונה החולפת שיחק בלוגאנו השוויצרית. בשוויץ רשם מזרחי 22 הופעות (10 מהן בהרכב) וכבש שער אחד בלבד, הוא היה שותף לעונה די מוצלחת בה סיימה קבוצתו במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully