וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיורגי קוסטדינוב חתם לשנתיים

22.6.2017 / 22:26

קשר נבחרת בולגריה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לירוקים. קוסטדינוב: "עוד לפני שהגעתי ידעתי שמכבי חיפה היא הקבוצה הגדולה ביותר בישראל". הקבוצה החלה להתאמן

האתר הרשמי של מכבי חיפה

בוידאו: סיכום יום האימונים הראשון של מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה להתחזק: גיורגי קוסטדינוב, שעל מועמדותו פורסם ביום ראשון בוואלה! ספורט, חתם הערב (חמישי) רשמית על חוזה לשנתיים במועדון הירוק. קוסטדינוב מצטרף לירוקים אחרי ששיחק בעונה החולפת בלבסקי סופיה. גם אופיר מזרחי אמור להצטרף בקרוב, לאחר שאיזי שרצקי שוחח עם יענקל'ה שחר והצדדים קרובים לסכם את העברתו.

קוסטדינוב, 26, שחקנה של לבסקי סופיה, השתייך בעבר לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו. הוא רשם ארבע הופעות בנבחרת הבוגרת, האחרונה שבהן ביום שישי שעבר, במהלכה כבש את השער היחיד לנבחרתו בהפסד 2:1 לבלארוס. בחודש מרץ הוא שיחק 90 דקות בניצחון הגדול של נבחרתו, 0:2 על נבחרת הולנד. הבולגרי החל את הקריירה בנפטקס בורגס. הוא שיחק בצ'רנומורץ', לודוגורץ וברואה, ממנה עבר לפני שנתיים ללבסקי, שם הוא פתח 49 פעמים בהרכב, עלה רק פעם אחת כמחליף, וכבש שמונה שערים.

הבולגרי אמר לאתר הרשמי "עוד לפני שהגעתי, ידעתי שמכבי חיפה היא הקבוצה הגדולה ביותר בישראל, קבוצה ששיחקה בליגת האלופות ועם קהל נהדר. לשחקן כמוני, להגיע לקבוצה כזו זה דבר טוב".

על הציפיות לעונה הקרובה: "קודם כל, אני מאחל לי ולקבוצה המון בריאות ואני מאמין שעם הרבה עבודה קשה, אנחנו נשיג את כל מה שנרצה".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של גיורגי קוסטדינוב למכבי חיפה
אם יושעה לתקופה ארוכה, לאלה יקבל תפקיד מקצועי בהפועל חיפה
הפועל עכו צפויה להגיש הצעה לחלוץ האורוגוואי רובן בנטנקורט
פערים בין מכבי פתח תקוה לאנטה קולושיץ', המשא ומתן יימשך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד רכש ירוק. גיורגי קוסטדינוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת המאמן גיא לוזון וללא מנהל ספורטיבי, מכבי חיפה פתחה הבוקר באופן רשמי את עונת 2017/18. שבועיים לפני מחנה האימונים שייערך בפולין, הפנים החדשות בקבוצה היו המגן עומרי בן הרוש, הבלם אליסון דוס סנטוס והקשר גל אלברמן. במהלך האימון אמר לוזון לשחקנים: "יהיו אימונים חזקים וקצב גבוה. הרכבת נוסעת, מי שיקרוס או לא יחזיק מעמד תהיה לו בעיה".

המאמן גיא לוזון סיפר לאתר הרשמי: "כיף גדול. צירפנו מספר שחקנים חדשים ואנחנו עתידים לצרף עוד בהמשך, אנחנו נרגשים ומצפים בכיליון עיניים לעונה החדשה. התחלנו את העונה לפני שלושה ימים. השחקנים עוברים בדיקות מקיפות, הכוללות בדיקות דם, איזון שרירים, כדי שכל אחד יעבוד ברמה שמתאימה לו. ביום ראשון אנחנו מתחילים מחנה אימונים סגור של חמישה ימים שיהיה ברובו על שיפור הכושר הגופני, חיזוק השחקנים על הכנה בעצם לכל מה שקשור לכדורגל. ברור שבכל אימונים ישולבו משחקי כדור אבל כרגע אנחנו לפני הכדור צריכים לדעת שיש לנו כוח לרוץ ולעבוד ולהיות פיזים ואגריסיבים".

אימון בכורה מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
גיא לוזון דרוך/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

חיפה שחררה לא מעט שחקנים הקיץ. מלבד גארי קגלמאכר, כל הזרים קיבלו אור ירוק לחפש קבוצה אחרת ולא הופיעו לאימון, אך הם מתכוונים להגיע בהמשך לכפר גלים. רז מאיר, היה חלק מהפנים החדשות באימון. במועדון החליטו שהמגן יישאר ויתחרה על עמדת המגן הימני עם שחקן זר. לאימון הופיע גם הבלם המושאל עאיד חבשי. במועדון טוענים כי פלוריאן קליין עדיין נמצא בתכניות. המאמן גיא לוזון רוצה אותו מאוד, ובמקביל מחפש שחקן אחר למקרה שלא יגיע.

סאן מנחם, יניב בריק ואיסמעיל ריאן אמורים להגיע לשיחות עם המאמן לגבי עתידם. לוזון רוצה את מנחם בסגל, אך המגן שכבר ביקש לעזוב בעבר יחליט רק לאחר השיחה אם להישאר. ייתכן מאוד שגם יניב בריק, שלא זומן לאימון, ושי בן דוד שכן התאמן ייצאו לעונת השאלה.

השחקנים שהתייצבו לאימון הפתיחה: עומרי גלזר, אוהד לויטה, גיל אופק, עומרי בן הרוש, עופרי ארד, עאיד חבשי, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר, שי בן דוד, יונתן לוי, יהב גורפינקל, סאן מנחם, רז מאיר, נטע לביא, איתן ולבלום, מוחמד אבו פאני, גל אלברמן, עמית זנטי, רועי קהת, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, אלירן עטר, עומר דמארי ושון וייסמן.

עומרי בן הרוש, דקל קינן, מכבי חיפה. ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, צילום מסך
דקל קינן עם הרכש החדש עומרי בן הרוש/צילום מסך, ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

כמו בשנים האחרונות, שחקני מכבי חיפה שלא נמצאים בתכניות יוכלו להתאמן בנפרד, בליווי צוות מקצועי וצוות רפואי צמוד. נראה כי חלק מהזרים שיגיעו יחלו כך את האימונים, וגם הישראלים שאינם נמצאים בתכניות.

הירוקים יקיימו את מחנה האימונים באופלניצה, פולין (10 עד 20 ביולי) ומשחק ההכנה האחרון שם יהיה מול סיגה אולומוץ הצ'כית ב-19 ביולי. הפועל תל אביב, שתשהה גם היא במלון רמס, הייתה אמורה לשחק מול סיגמה, אך בסופו של דבר מכבי חיפה תחליף אותה.

עוזר המאמן, אסף נמני התייחס הבוקר בראיון לאתר הרשמי לבדיקות הרפואיות שערכו השחקנים. נמני אמר: "לאור הבדיקות, אני מתרשם שהשחקנים הגיעו חזרה במצב אידיאלי. אין ספק שהבדיקות שצוות הכושר הגופני העמיד ייתנו לנו את האינדיקציה הטובה ביותר על השחקנים על מנת ששיטת העבודה תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה והיעילה ביותר". חדר ההלבשה של חיפה שופץ ולראשונה מאז שנבנה המתחם הם יישבו באותו חדר. במועדון החליטו כי האימונים העונה יהיו סגורים לתקשורת ופתוחים לצילום בלבד בזמן מוגבל, על פי הוראות המנהלת. חדר האוכל שופץ ומסיבות העיתונאים יתקיימו במקום אחר, כנראה באצטדיון.

גל אלברמן, מכבי חיפה. ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
גל אלברמן במדי מכבי חיפה/אתר רשמי, ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה
עומר דמארי באימון מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
זו העונה שלו? דמארי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה באימון. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחילים לעבוד קשה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
ניקיטה רוקאביציה, אליסון דוס סנטוס, מכבי חיפה. ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה, צילום מסך
ניקיטה רוקאביציה ואליסון דוס סנטוס/צילום מסך, ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully