וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קולושיץ' ישוב לקרואטיה, המשא ומתן יימשך

22.6.2017 / 8:58

שחקנה של רייקה נפגש עם אנשי המועדון ודרש 250 אלף יורו, אך בפתח תקוה מציעים לו כ-200 אלף. המו"מ יימשך כשהבלם בקרואטיה. סוכניו של גיא מלמד ימריאו להולנד גם אוסטריה על הפרק

שחקן מכבי פתח תקוה אנטה קולושיץ'. מגד גוזני
לא הגיע לסיכום. קולושיץ'/מגד גוזני

הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ' ימריא בחזרה לקרואטיה וימשיך את המו"מ עם מכבי פתח תקוה משם. אתמול (רביעי) נערכו שתי פגישות עם הבלם שנחת בישראל כדי לסכם בקבוצה והתגלעו פערים של 50 אלף יורו; בעוד הקרואטי דורש 250 אלף יורו לעונה, פתח תקוה מוכנה לשלם 200.

"קולושיץ' הגיע לישראל עם דרישות גבוהות. הוא שיחק בטורקיה ורגיל להרוויח סכומים אחרים. פתח תקוה רוצה אותו מאוד והיום ננסה לסגור את העסקה", אמר מקורב למשא ומתן. גם בפתח תקוה משוכנעים שהשחקן יגיע לסיכום במהלך היממה הקרובה ואמרו: "אנחנו רוצים אותו ויש פערים. אנחנו עושים מאמצים רבים להחתים והוא יצטרך להתגמש. עד תחילת השבוע נדע האם הוא יחתום". קובי רפואה סימן את קולושיץ' כשחקן המוביל שהוא רוצה לראות במרכז ההגנה שלו, לצד ז'והאן מרסיאל.

אחרי שהודיע כי יעזוב את הקבוצה בקיץ, נציגו של גיא מלמד גלעד קצב ימריא בסוף השבוע להולנד להיפגש עם קבוצה שהביעה התעניינות בשחקן. למלמד יש הצעות גם מוינה ומקבוצה נוספת. מכבי תל אביב עוקבת בעניין למקרה שיחליט לשוב לישראל.

במועדון בטוחים כי מכבי חיפה תצטרך לשלם פיצוי עבור עסקת אליסון דוס סנטוס, אם כי הירוקים לא מתכוונים לשלם פיצוי כזה. המחלוקת עשויה להיגרר בקרוב לבית המשפט, כשהירוקים טוענים כי לא נכרת חוזה מחייב בין הלוזונים לברזילאי, מה גם שבשיחה עימם לא נקבעו פרטים מהותיים בנוגע להסכם חדש. בפתח תקוה אמרו אתמול: "במכבי חיפה פנו לאליסון עוד לפני סגירת החלון בינואר, ויש לנו עדויות על כך. בנוסף לכך, הם בחרו לשבת איתו בידיעה שהוא סגור אצלנו".

עוד בנושא:

בבית"ר ירושלים לא מתרגשים מעוד הפסד: "נגיע מוכנים לאירופה"
הפועל חיפה: אם יושעה לתקופה ארוכה, מהראן לאלה יקבל תפקיד מקצועי
מכבי חיפה: גיורגי קוסטדינוב נחת בישראל, צפוי לחתום לשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully