וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיורגי קוסטדינוב נחת בארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות

22.6.2017 / 0:50

לאחר שסיכם את תנאיו, קשר נבחרת בולגריה הגיע לישראל כדי לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לשתיים נוספות. הירוקים בטוחים: "מדובר בשדרוג גדול למרכז הקישור לצדו של גל אלברמן"

עריכה: מתן חדד

שלושה ימים לאחר שנפתח המשא ומתן עמו, הקשר גיורגי קוסטדינוב נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל לאחר שסיכם את תנאיו, כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף למכבי חיפה. השחקן הוברח מיציאה צדדית ונסע לחיפה. לאחר הבדיקות שייערכו בשעות הבוקר ובכפוף אליהן, השחקן ונציגו אבי נימני ייפגשו עם המנכ"ל אסף בן דב כדי לחתום על חוזה לשנתיים. "רוב הפרטים סגורים. נותר לו רק לעבור בדיקות ולחתום על חוזה", אישר מקורב לעסקה. עוד לפני שנחת אמרו במועדון: "עקבנו אחריו לא מעט זמן. אנחנו בטוחים שמדובר בשדרוג גדול למרכז הקישור לצדו של גל אלברמן. מסע הרכש עדיין לא הסתיים". על המגעים בין מכבי חיפה לשחקן פורסם בוואלה! ספורט ביום ראשון.

קוסטדינוב, 26, שחקנה של לבסקי סופיה, השתייך בעבר לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו. הוא רשם ארבע הופעות בנבחרת הבוגרת, האחרונה שבהן ביום שישי שעבר, במהלכה כבש את השער היחיד לנבחרתו בהפסד 2:1 לבלארוס. בחודש מרץ הוא שיחק 90 דקות בניצחון הגדול של נבחרתו, 0:2 על נבחרת הולנד. הבולגרי החל את הקריירה בנפטקס בורגס. הוא שיחק בצ'רנומורץ', לודוגורץ וברואה, ממנה עבר לפני שנתיים ללבסקי, שם הוא פתח 49 פעמים בהרכב, עלה רק פעם אחת כמחליף, וכבש שמונה שערים.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על מועמדותו של גיורגי קוסטדינוב
גיורגי קוסטדינוב מתקרב למכבי חיפה: "העסקה תיסגר בקרוב"
מכבי חיפה ממתינה לקוסטדינוב, גיא לוזון צפה בסמואל ארמנטרוס השבדי

גיורגי קוסטדינוב שחקן נבחרת בולגריה. GettyImages
השלב הבא: בדיקות רפואיות. גיורגי קוסטדינוב/GettyImages

לאחר שהבולגרי יחתום, גיא לוזון מתכוון לצרף לסגל שלו שלושה זרים נוספים שיחברו לגארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס. הראשון בעמדת המגן הימני (משא ומתן מתנהל מול שני שחקנים, אחד מהם הוא פלוריאן קליין והשני הוא מועמד של המנהל הספורטיבי שהיה אמור להגיע לארץ, טוני), אחד בעמדת החלוץ, וזר שישי שעשוי להגיע בהתאם לצרכים של לוזון (החתמת עומרי בן הרוש עצרה את החיפושים אחר מגן שמאלי זר).

אתמול נערכה שיחה בניסיון לקדם את עסקת אופיר מזרחי. העסקה טרם נסגרה והמגעים יימשכו הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully