וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הרוש סיכם לשנתיים במכבי חיפה, החתימה צפויה בשבוע הבא

16.6.2017 / 17:55

כצפוי, המגן נפגש עם שחר ואמור לחתום בשבוע הבא על חוזה ללא אפשרות יציאה ולהרוויח כ-210 אלף דולר לעונה. עזמי מתכוון להתייצב לפתיחת האימונים. נמשך המו"מ עם עומרי אלטמן ועם המגן קליין

שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
לוזון מאוד רצה את בן הרוש/ברני ארדוב

לאחר משא ומתן שנמשך מספר שבועות, מכבי חיפה נפגשה היום (שישי) בפעם הראשונה עם עומרי בן הרוש, שעל המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, וסיכמה איתו על חוזה לשנתיים הקרובות. החתימה על החוזה צפויה להתקיים בשבוע הבא, ובן הרוש צפוי להרוויח כ-210 אלף דולר לעונה. גיא לוזון רצה את השחקן מאוד, וכעת לאחר שסגר הוא יוותר על החתמת מגן שמאלי זר. בן הרוש, 27, ערך 12 הופעות העונה במדי מכבי תל אביב, 11 מהם בהרכב הראשון. הוא סיים עונה רביעית בקבוצה, אליה הגיע ממכבי נתניה. לבן הרוש יש 15 הופעות גם בהרכב נבחרת ישראל, האחרונה שבהן בחודש אוקטובר האחרון, אז רשם 90 דקות בניצחון על ליכטנשטיין. .

המטרה של לוזון היא לבנות הרכב של שלושה שחקני הגנה זרים בעונה הבאה, כולל מגן ימני שיחתום בקרוב, ובן הרוש ישמש כמגן וגם כבלם לעת הצורך. במקביל, המאמן מנסה לשכנע את אדי גוטליב לוותר על ההצעה מרוסיה. מכבי חיפה לא מוכנה לשלם 400 אלף דולר על השחקן אבל תגיש הצעה אם השחקן יאשר שהוא מעדיף אותה על פני הצעה אחרת.

המשא ומתן עם עומרי אלטמן נמשך, ובמועדון מקווים להודיע בקרוב מאוד על על סגירת העסקה. מאז הפגישה בסוף השבוע עם סוכנו רונן קצב טרם הושג סיכום, אך הוגשה לשחקן הצעה והוא ישקול אותה. לוזון ביקש מההנהלה להחתים גם את פלוריאן קליין והיא פנתה לסוכניו בעניין הזה וממתינה לתשובה מצד השחקן.

במועדון יחלו בבדיקות לשחקנים בשבוע הבא. חלק מהזרים מתכוונים להתייצב לאימונים למרות שלא זומנו על ידי המועדון. מארק ואליינטה, למשל, יגיע מחופשה פרטית לכפר גלים. כזכור, לאחרונה התעמת הבלם עם המאמן כשזה הודיע לו שהוא לא ימשיך בקבוצה. ואליינטה הודיע ללוזון כי לא יעזוב ללא פיצוי וכי הוא מתכוון להגיע לפתיחת האימונים. גם הולמאר איולפסון ופיטים עזמי מתכוונים להגיע לאימונים. קמיל ואצק מנסה למצוא קבוצה, אך גם הוא צפוי להופיע במתחם. סאן מנחם שביקש לעזוב ואיסמעיל ריאן, שלוזון מעוניין שייצא להשאלה, לא ימשיכו ויוזמנו לשיחות עם המאמן.

עוד בנושא

לידיעה הראשונית על מועמדותו של בן הרוש
לידיעה על ההצעה הרשמית של חיפה לבן הרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully