וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ומכבי תל אביב יגישו הצעה על אופיר דוידזאדה

14.3.2017 / 11:29

לדברי מקורבים לעסקה, סגנית האלופה מוכנה לשלם פיצוי להפועל באר שבע. אם לא יעבור למכבי חיפה, הירוקים ינסו להחתים את אחד ממגני היריבה – עומרי בן הרוש או אבי ריקן, שיכול לשחק בשלוש עמדות ולהוות פתרון ללוזון

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב ומכבי חיפה מתכוונות להגיש הצעה על אופיר דוידזאדה בנוגע לאפשרות שיעבור אליהן בקיץ הקרוב. על פי מקורבים לעסקה, סגנית האלופה מוכנה לשלם פיצוי להפועל באר שבע במידה ותידרש לכך על פי החלטת בורר. על פי ההסכם בין הצדדים, קבוצה שתרצה את דוידזאדה תצטרך לשלם כחצי מיליון יורו פיצוי להפועל באר שבע, או על פי הסכם שיושג בין הצדדים ויבטל את הסעיף הזה. במידה ודוידזאדה לא יגיע למכבי חיפה, היא תנסה לצרף את אחד משחקני מכבי תל אביב – עומרי בן הרוש או אבי ריקן, שיכול לשחק בשלוש עמדות – מגן ימני ושמאלי (חיפה מחפשת מגן בשתי העמדות) וכן בקישור. המטרה היא לצרף מגן ימני בעקבות העזיבה הצפויה של דור אלו להפועל באר שבע. ריקן עצמו עשוי לעזוב את מכבי תל אביב בקיץ ועל פי מקורבים לעסקה היא תשמח להעבירו למכבי חיפה אם תגיע הצעה.

בצל האסיפה שערך הבעלים יעקב שחר לשחקנים, ההפסד של בית"ר ירושלים אמש להפועל באר שבע הקטין את הפער של הירוקים מהמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד. "העונה הזאת היא כישלון, אבל נוכל להתנחם מעט אם נגיע לאירופה", אמרו במועדון. "בית"ר תגיע לחיפה במחזור הבא. חשוב שנגיע למשחק הזה כשהלחץ עליהם ואפשר יהיה לעבור אותם". אחרי יום חופש שהעניק גיא לוזון לשחקנים, חיפה תשוב היום לאימונים כשעדיין לא ברור האם עומר דמארי ואלירן עטר יהיו כשירים למשחק בטרנר. עטר מגביר את קצב האימונים בהדרגה אך דמארי לא התאמן באופן סדיר בשבועיים האחרונים ולכן גם אם יוכל לחזור לסגל, לא יפתח בהרכב. ההערכה היא שעומרי גלזר יהיה כשיר ויפתח בשער. גם ניקיטה רוקאביציה עשוי להיכלל בסגל. איסמעיל ריאן וקמיל ואצק לא ישחקו בשל צהובים. בחיפה היו מרוצים מהיכולת של רועי קהת במשחק האחרון וייתכן מאוד שיקבל את הקרדיט בהרכב.

עוד בנושא:

יעקב בוזגלו: "התחלנו שיחות עם מכבי חיפה"
מכבי חיפה תפגוש את באר שבע ביום ראשון הקרוב

אופיר דוידזאדה שחקן גנט. האתר הרשמי של גנט, אתר רשמי
יאחד כוחות עם לוזון? דוידזאדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של גנט

במועדון לא אהבו את ההתבטאות של יעקב בוזגלו, שסיפר כי מתקיימים מגעים בין הצדדים. כזכור, בחודש ינואר פרסמנו כי בוזגלו נועד עם בכיר במכבי חיפה כדי לדון בנוגע להעברת בנו מאור בעונה הבאה. בוזגלו אישר אתמול כי חיפה פנתה אליו והוא ביקש שזו תפנה רשמית להפועל באר שבע. בחיפה טוענים כי לא מתקיימים כעת מגעים בין הצדדים וכרגע לא נעשתה פניה להפועל באר שבע. במועדון מתמקדים כרגע באפשרות להחתים את עומרי אלטמן מהפועל תל אביב וייפגשו עימו בתום מאבק ההישרדות של האדומים בליגה, במטרה להחתימו לארבע שנים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully